Marketing Report
Ads & Data en IPM lanceren The Belgian Online Offer & More news

Ads & Data en IPM lanceren The Belgian Online Offer & More

De reclameregies Ads&Data en IPM bundelen de krachten met de lancering van Tboo & More. Tboo staat voor The Belgian Online Offer.

Ads&Data is in april 2021 opgericht door Mediahuis (44,4 procent), Telenet/Play (44,4 procent) en Proximus (11,2 procent). Middels een samenwerking met IPM willen beide bedrijven een nationaal aanbod doen en daarmee merken en data te combineren. IPM Advertising is vooral in Franstalig België actief als onderdeel van IPM Group dat onder meer eigenaar is van La Libre Belgique, DH-Les Sports+ en LN24,

Tboo & more – uitgesproken als Thibault – is zowel voor display als video een one stop shop waar adverteerders en media agencies terecht kunnen. Bij de start focust Tboo & more op business & finance, sport fans, lifestyle, sustainability en foodies waarbij de belangrijkste doelgroepen steeds worden afgedekt. Zo kunnen adverteerders kiezen uit een evenwichtig en nationaal aanbod dat aan de hand van behavioural data maandelijks tot ruim 6 miljoen real users bereikt.

More in de naam Tboo & more verwijst naar alle mogelijke combinaties van video & display en alle crossmediale & kwalitatieve specials. Daarbij is er bijvoorbeeld een aanbod voor foodies met de merken Gourmandiz en Billie in de hoofdrol en ook autoadverteerders kunnen bij Tboo & more terecht om zich te linken aan het Autosalon 2023.

Bart Decoster, CEO Ads & Data: Door samen met IPM een digitaal aanbod uit te werken, beantwoorden wij aan de vraag uit een markt die naar meer easy buying streeft. Daarnaast stijgt ook de vraag naar “kwaliteitsproducten” in zowel het Noorden als het Zuiden van de markt. Het is én blijft van cruciaal belang voor ons om te blijven investeren in innovatie en de continue evolutie van ons aanbod. Om dit te kunnen verwezenlijken, is het fijn om samen met IPM de bakens te verzetten. Ads & Data gelooft immers vanaf dag één in het belang van partnerships.” 

Sophie Vanderwinkel, Algemeen Directeur IPM Advertising: “Ons logo weerspiegelt het partnership dat ons verenigt. Door onze krachten te bundelen, willen we de markt een sterk alternatief bieden, dat zowel lokaal, nationaal als kwalitatief is. We hebben gekozen voor efficiënte oplossingen om zo de beste op de markt te zijn, vanuit het leidmotief ‘Keep it simple’. Onze adverteerders kunnen terecht op ons dedicated platform.”

www.tbooandmore.be
www.ipmadvertising.be
www.ipmgroup.be
www.adsanddata.be

Subscribe to our newsletter