Marketing Report
Joe Public ontwikkelt campagne Roularta voor mijnmagazines.be news

Joe Public ontwikkelt campagne Roularta voor mijnmagazines.be

Joe Public ontwikkelde een campagne voor het aanbod van Roularta op mijnmagazines.be.

Hokjeslezen is passé voor Roularta en Joe Public

Op mijnmagazines.be krijg je met een paar klikken toegang tot dertig magazines. Online en één in je brievenbus. Keuze genoeg zodat je nooit écht hoeft te kiezen. Deze formule, naar het voorbeeld van streamingplatformen zoals Netflix, bewijst dat de tijdschriften van Roularta ook mee zijn met hun tijd. Dat toont ook de campagne op radio, print en online, daar leren we de ietwat verrassende voorkeuren kennen van een aantal mensen.

Ontdek jouw tekstuele voorkeur

Online werd met Dickytall ook een interactieve test op socialemedia ontwikkeld waarmee je de waaier aan magazines ontdekt die het beste bij jou passen. Want wat je tekstuele voorkeur ook is, iedereen is welkom op mijnmagazines.be.

Credits:

Client: Roularta Media Group | Contact: Nele Baeyens, Carl Van den Hove, Stijn Brysbaert | Agency: Joe Public Belgium | Creation: Manuel Ostyn, Pieter Staes | Strategy: Mélanie Dalla-Riva | Sound: Studio Helsinki | Digital: Dickytall & Sons

www.joepublic.be

www.roularta.be

www.mijnmagazines.be

Subscribe to our newsletter