Marketing Report
Opnieuw internationale erkenning voor The Fat Lady news

Opnieuw internationale erkenning voor The Fat Lady

Na de bekroning op de Content Marketing Awards in Cleveland (Verenigde Staten), heeft The Fat Lady opnieuw een internationale prijs verkregen. Of beter gezegd vier prijzen, op Content Marketing, The Awards in Nederland op 28 november jl.

The Fat Lady trok met zes nominaties naar Nederland voor de CMTA. Een antwoord op de twee jaar zonder awards in de contentmarketingsector.
Content Marketing, The Awards werd enthousiast ontvangen met 160 inzendingen door een 40-tal verschillende bureaus.

Uit al die inzendingen verzilverde the Fat Lady er vier.

AWARDS

Zilver Award B2C
Building an IBD community (Takeda)

Het juryrapport: “De langdurige en succesvolle samenwerking tussen The Fat Lady en Takeda laat zien dat kwaliteit werkt. Chronische patiënten hebben geen gebrek aan informatie meer. De case laat zien hoe content onderscheidend en persoonlijk gemaakt wordt door betrokkenen zelf op authentieke wijze een stem te geven. Takeda bewijst dat commitment van een opdrachtgever voor langere termijn echte impact mogelijk maakt.” 

Zilver Award B2E
UGent’ers - The UGent Community (UGent)

Het juryrapport: “Voor Universiteit Gent verzilvert The Fat Lady de verbindende kracht van 11.000 medewerkers. De diversiteit binnen deze groep is groot. De community van Universiteit Gent medewerkers wordt hecht aan elkaar gesmeed door authentieke en herkenbare verhalen rondom de thema’s ‘Leef’, ‘Werk’, ‘Denk’. Effectieve activatie via de inzet van een slimme combinatie van kanalen maakt deze case rond.” 

MEDALS

Beste organische conversie
De virtuele projecties (UGent)

“Deze case bewijst dat een goed idee vaak simpel is. Zeer sympathiek, effectief en met weinig budget. De doelgroep wordt spontaan geactiveerd door positiviteit en likeability.” - Juryrapport

Beste Social Media-aanpak B2C
Studiekiezers  (UGent)

Het juryrapport: “Een inspirerende en gedurfde aanpak, waarbij met een beperkt budget het Hero-Hub-Hygiene model op knappe wijze is doorgevoerd. Er worden meerdere doelgroepen bediend waarbij goede resultaten worden bereikt!” 

Content Marketing, The Awards (CMTA) is een initiatief van Media Meetings en brancheorganisatie Platform Content Marketing.

www.cmta.nl
www.thefatlady.be

 

 

Subscribe to our newsletter