Tag Resultaten
Springbok organiseert Time to Make Sense Summit
Het evenement richt zich op CEO’s, ondernemers, marketeers en communicatiespecialisten en biedt hen een platform om te leren hoe ze maatschappelijk relevant kunnen blijven in een snel veranderende wereld.
iO wint aanbesteding om online platform van VRT te hertekenen
In een competitie met meer dan 15 agentschappen kwam iO als winnaar uit de bus. Deze samenwerking markeert het begin van een partnerschap van zeven jaar.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Social Creative De Morgen
DPG Media is per direct op zoek naar een Social Creative De Morgen - Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digitaal journalist/samensteller De Morgen
DPG Media is per direct op zoek naar een Digitaal journalist/samensteller De Morgen - Antwerpen
[Vacancy] Springbok has a position for a Desktop Publisher
Springbok is directly looking for a Desktop Publisher -Mechelen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur HLN
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur HLN
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Applicatie Specialist Abonnementen
Mediahuis is per direct op zoek naar een Applicatie Specialist Abonnementen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Datajournalist regio
DPG Media is per direct op zoek naar een Datajournalist regio
[Vacatures] DPG Media zoekt een Tijdelijke Longread / Collecties journalist HLN
DPG Media is per direct op zoek naar Tijdelijke Longread / Collecties journalist HLN -Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Deskredacteur regio
DPG Media is per direct op zoek naar Deskredacteur regio
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior CRO-specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Senior CRO-specialist -Amsterdam/Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance stadsjournalist Genk
DPG Media is per direct op zoek naar Freelance stadsjournalist Genk
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance stadsjournalist Sint-Truiden
DPG Media is per direct op zoek naar Freelance stadsjournalist Sint-Truiden
19 juni 2024 | Belgen en Nederlanders ontmoeten elkaar tijdens Cannes Lions
Belgen en Nederlanders uit reclame, marketing en media reizen af naar zonnig Frankrijk voor Cannes Lions en hoe leuk als zij elkaar kunnen ontmoeten?
[Vacatures] DPG Media zoekt een BI Developer (Backend Qlik Development)
DPG Media is per direct op zoek naar BI Developer (Backend Qlik Development)
[Vacatures] DPG Media zoekt een Data- en contentanalist
DPG Media is per direct op zoek naar een Data- en contentanalist -Amsterdam / Antwerpen
België duidt VRM, CSA, Medienrat en BIPT aan voor handhaving DSA
België heeft de VRM, CSA, Medienrat en BIPT aanwezen als toezichthouder op de Digital Service Act (DSA) vanaf 25 mei 2024
Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024
Trek de agenda voor de feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november
Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend
[Vacatures] Zigt Media zoekt een Digital Campaign Executive (m/v)
Zigt is per direct op zoek naar een Digital Campaign Executive (m/v) -Full Time
Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november 2024
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
[Vacatures] iO zoekt een Advertising Specialist / SEA-Specialist
iO is per direct op zoek naar Advertising Specialist / SEA Specialist - Vlaams Gewest, Herentals
[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur HLN regio
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur HLN regio
DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen
[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis Nederland): focus op crossmedialiteit
Boaz Shkolnik is Director of Advertising van Mediahuis Nederland. We spreken hem over ontwikkelingen en trends in de markt waaronder de crossmediale focus van Mediahuis Nederland.
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle