Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager - Institutionele relaties
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager - Institutionele relaties
[Vacatures] DPG Media zoekt een Tijdelijke Audiovisual Operations Executive
DPG Media is per direct op zoek naar een Tijdelijke Audiovisual Operations Executive
Programmatic investment drives digital advertising market in Europe, report
IAB Europe, the European-level industry association for the digital advertising ecosystem, has released its highly anticipated ‘2023 Attitudes to Programmatic Advertising’ Report.
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #5) HEMA en de regenboogtompouce
Het is weer Pride-seizoen, wat voor sommige retailers aanleiding is voor Marketing the Rainbow. Wat doen Nederlandse retailers op dit gebied?
[Vacancy] Springbok has a position for a Desktop Publisher
Springbok is directly looking for a Desktop Publisher -Mechelen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance - Sales Expert audio
DPG Media is per direct op zoek naar Freelance - Sales Expert audio -Vilvoorde
[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie
[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.
RTL Belgium met reclamemodel zonder doorspoelbare reclame bij Telenet
In Franstalig België gaat RTL Belgium bij Telenet over op een reclamemodel waarbij bij het begin van elk opgenomen programma een minuut niet-doorspoelbare reclame aanwezig zal zijn.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Projectmanager Integreate
DPG Media is per direct op zoek naar een Projectmanager Integreate -Vilvoorde
[Vacatures] iO zoekt een Advertising Specialist / SEA-Specialist
iO is per direct op zoek naar Advertising Specialist / SEA Specialist - Vlaams Gewest, Herentals
Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.
AdCellerant introduces new addressable streaming tv product with precise targeting and reach
Built on a core principle of innovation, AdCellerant has announced their newest product offering, Addressable Streaming TV.
Programmatic investment drives digital advertising market in Europe, report
IAB Europe, the European-level industry association for the digital advertising ecosystem, has released its highly anticipated ‘2023 Attitudes to Programmatic Advertising’ Report.
WPP inaugurates new campus in Brussels
WPP has inaugurated its latest campus in Brussels, a state-of-the-art creative hub that brings together around 600 people and nine of WPP's agencies in Belgium
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
Advertising investment to grow by 3 per cent in 2023, report
Advertising investment to grow by 3 per cent in 2023, report
Global consumer spending on mobile apps to jump by 10% and hit over $260b in 2024, report
Global consumer spending on mobile apps to jump by 10% and hit over $260b in 2024, report
Brand marketing to performance marketing continues to grow, research
Brand marketing to performance marketing continues to grow, research
AI will create more jobs than it replaces, report
AI will create more jobs than it replaces, report
[Column] Sanne Demir - De Dans der Generaties: Van Disco tot TikTok
[Column] Sanne Demir - De Dans der Generaties: Van Disco tot TikTok
[Column] Rosanne van Oort over Odido: liegen bij de koffieautomaat
[Column] Rosanne van Oort over Odido: liegen bij de koffieautomaat
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Consultant-Marketing en ligne à Gent Zuid
Springbok recherche directement un(e) Consultant-Marketing en ligne à Gent Zuid
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry