Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager - Institutionele relaties
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager - Institutionele relaties
[Vacatures] DPG Media zoekt een Tijdelijke Audiovisual Operations Executive
DPG Media is per direct op zoek naar een Tijdelijke Audiovisual Operations Executive
Programmatic investment drives digital advertising market in Europe, report
IAB Europe, the European-level industry association for the digital advertising ecosystem, has released its highly anticipated ‘2023 Attitudes to Programmatic Advertising’ Report.
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #5) HEMA en de regenboogtompouce
Het is weer Pride-seizoen, wat voor sommige retailers aanleiding is voor Marketing the Rainbow. Wat doen Nederlandse retailers op dit gebied?
[Vacancy] Springbok has a position for a Desktop Publisher
Springbok is directly looking for a Desktop Publisher -Mechelen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance - Sales Expert audio
DPG Media is per direct op zoek naar Freelance - Sales Expert audio -Vilvoorde
RTL Belgium met reclamemodel zonder doorspoelbare reclame bij Telenet
In Franstalig België gaat RTL Belgium bij Telenet over op een reclamemodel waarbij bij het begin van elk opgenomen programma een minuut niet-doorspoelbare reclame aanwezig zal zijn.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Projectmanager Integreate
DPG Media is per direct op zoek naar een Projectmanager Integreate -Vilvoorde
[Vacatures] iO zoekt een Advertising Specialist / SEA-Specialist
iO is per direct op zoek naar Advertising Specialist / SEA Specialist - Vlaams Gewest, Herentals
AdCellerant introduces new addressable streaming tv product with precise targeting and reach
Built on a core principle of innovation, AdCellerant has announced their newest product offering, Addressable Streaming TV.
Programmatic investment drives digital advertising market in Europe, report
IAB Europe, the European-level industry association for the digital advertising ecosystem, has released its highly anticipated ‘2023 Attitudes to Programmatic Advertising’ Report.
WPP inaugurates new campus in Brussels
WPP has inaugurated its latest campus in Brussels, a state-of-the-art creative hub that brings together around 600 people and nine of WPP's agencies in Belgium
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
Advertising investment to grow by 3 per cent in 2023, report
Advertising investment to grow by 3 per cent in 2023, report
Global consumer spending on mobile apps to jump by 10% and hit over $260b in 2024, report
Global consumer spending on mobile apps to jump by 10% and hit over $260b in 2024, report
Brand marketing to performance marketing continues to grow, research
Brand marketing to performance marketing continues to grow, research
AI will create more jobs than it replaces, report
AI will create more jobs than it replaces, report
[Column] Sanne Demir - De Dans der Generaties: Van Disco tot TikTok
[Column] Sanne Demir - De Dans der Generaties: Van Disco tot TikTok
[Column] Rosanne van Oort over Odido: liegen bij de koffieautomaat
[Column] Rosanne van Oort over Odido: liegen bij de koffieautomaat
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Consultant-Marketing en ligne à Gent Zuid
Springbok recherche directement un(e) Consultant-Marketing en ligne à Gent Zuid
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
Global digital advertising market to reach $667 billion in 2024, report
Global digital advertising market to reach $667 billion in 2024, report
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Marketing Week] Bob Koigi: Embracing artificial intelligence for brand solutions and growth
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients swiftly and efficiently.
David Saraj treedt toe tot Head of Sales Displayce
Displayce is gespecialiseerd in het inkopen en optimaliseren van DOOH-campagnes en verbonden met meer dan 800.000 digitale schermen in meer dan 50 landen
Lauren van der Heijden, Stefan Havik en Pim van Boekhold (DPG Media) over Ad Manager
Lauren van der Heijden (Chief Commercial Officer België en Nederland), Stefan Havik (Chief Digital Officer) en Pim van Boekhold (Business Development Manager Ad Data en Ad Manager België en Nederland) organiseerden een perslunch ter gelegenheid van de lancering van Ad Manager
DPG Media komt in oktober met Belgisch self-service advertentieplatform Ad Manager
DPG Media heeft in Nederland advertentieplatform Ad Manager gelanceerd. Dit platform stelt adverteerders in staat om op een snelle en effectieve wijze zelf digitale advertentiecampagnes op te zetten, te beheren en te optimaliseren op het Trusted Web. In oktober 2023 zal dit in België worden geïntroduceerd
Streamz lanceert Streamz Basic met reclame
Streamz, de streamingdienst van DPG Media en Telenet (Play Media/Play More) heeft een basic-versie gelanceerd met reclame voor 5,95 euro per maand bij een jaarabonnement.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Sales Expert
DPG Media is per direct op zoek naar een Digital Sales Expert - Vilvoorde, Belgium