Tag Resultaten
[Interview] Pieter Janssens wij werken met iO aan de resultaten van morgen
Pieter Janssens is oprichter, eigenaar en CEO van iO. We spreken hem over onder meer de groei(ambities) van iO, het zijn van een blended agency en AI
Michiel Frackers: Nvidia ‘s werelds meest waardevolle bedrijf?
Vaak moet er iets gebeuren, voordat er iets gebeurt. Het is één van mijn favoriete citaten van Johan Cruijff. Ik moest eraan denken toen afgelopen week beursanalisten, een beroepsgroep met hetzelfde maatschappelijk nut als handlezers en koffiedikkijkers, met de voorspelling kwamen dat Nvidia nog dit jaar Apple en Microsoft kan inhalen als het meest waardevolle bedrijf ter wereld
IBM commits $45 million towards resilient cities
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.
Onderzoek: bedrijven omarmen AI, regels staan in de weg
Storyblok heeft het rapport The State of cms 2024 uitgebracht om te laten zien hoe bedrijven vandaag de dag content beheren en wat hun contentplannen voor de toekomst zijn.
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
AI will create more jobs than it replaces, report
AI will create more jobs than it replaces, report
Blended agency iO brings the Port of Antwerp-Bruges’ digital twin to life with AI
APICA (Advanced Port Information and Control Assistant) was launched in early 2022. Now, the avatar representing the digital twin has gotten a new outfit, warmer voice, and friendlier facial expression and speaks as many as 100 languages.
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Marketing Week] Bob Koigi: Embracing artificial intelligence for brand solutions and growth
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients swiftly and efficiently.
[Interview] Anouk Heida (TOT PR): Voorkom marketing waste; investeer in duurzame campagnes
Anouk Heida is eigenaar van TOT PR & Communications. We spreken haar over haar bureau en ontwikkelingen in de sector
[Onderzoek] Technerds: 39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intellignetie als bedreiging
39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intelligentie (AI) als bedreiging. Dat blijkt uit onderzoek van Technerds.nl onder 278 Nederlandse en Vlaamse respondenten
[Vacatures] Glasnost zoekt een Senior Consultant België
Glasnost is per direct op zoek naar een Senior Consultant België
Mieke De Ketelaere board member Springbok
AI en tech-expert Mieke De Ketelaere is gestart als board member bij Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst.
Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence