Tag Resultaten
Springbok & Ethias met generatieve AI
Digitaal & creatief communicatiebureau Springbok en verzekeraar Ethias hebben generatieve AI ingezet in hun meest recente nationale campagne
[Interview] Pieter Janssens wij werken met iO aan de resultaten van morgen
Pieter Janssens is oprichter, eigenaar en CEO van iO. We spreken hem over onder meer de groei(ambities) van iO, het zijn van een blended agency en AI
Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
Michiel Frackers: Nvidia ‘s werelds meest waardevolle bedrijf?
Vaak moet er iets gebeuren, voordat er iets gebeurt. Het is één van mijn favoriete citaten van Johan Cruijff. Ik moest eraan denken toen afgelopen week beursanalisten, een beroepsgroep met hetzelfde maatschappelijk nut als handlezers en koffiedikkijkers, met de voorspelling kwamen dat Nvidia nog dit jaar Apple en Microsoft kan inhalen als het meest waardevolle bedrijf ter wereld
IBM commits $45 million towards resilient cities
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.
Onderzoek: bedrijven omarmen AI, regels staan in de weg
Storyblok heeft het rapport The State of cms 2024 uitgebracht om te laten zien hoe bedrijven vandaag de dag content beheren en wat hun contentplannen voor de toekomst zijn.
MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!
AI will create more jobs than it replaces, report
AI will create more jobs than it replaces, report
Blended agency iO brings the Port of Antwerp-Bruges’ digital twin to life with AI
APICA (Advanced Port Information and Control Assistant) was launched in early 2022. Now, the avatar representing the digital twin has gotten a new outfit, warmer voice, and friendlier facial expression and speaks as many as 100 languages.
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
[Marketing Week] Bob Koigi: Embracing artificial intelligence for brand solutions and growth
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients swiftly and efficiently.
Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger uitgebracht, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen
[Onderzoek] Technerds: 39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intellignetie als bedreiging
39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intelligentie (AI) als bedreiging. Dat blijkt uit onderzoek van Technerds.nl onder 278 Nederlandse en Vlaamse respondenten
Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België
Mieke De Ketelaere board member Springbok
AI en tech-expert Mieke De Ketelaere is gestart als board member bij Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst.
This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen
VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus
Shekel supplies smart refrigerators to Belgian retailer Colruyt
Shekel, along with U.S. based Parlevel Systems, supplied dozens of smart refrigerators to the Colruyt retail group operating in Belgium, Luxembourg and France. The transaction is estimated at 1M NIS.
[Column] Micha Appermans (RCA): Blijft de stenen winkel nog overeind?
In een periode dat de leegstand in winkelstraten groeit openen pure onlinespelers fysieke winkels in diezelfde straten. Hoe zal de fysieke winkel de komende jaren evolueren?