Marketing Report

Tag Resultaten

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Performance Marketeer

19-09-2024 | 08:29:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Digital Performance Marketeer - Zellik

[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager - Institutionele relaties

17-09-2024 | 09:02:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager - Institutionele relaties

Ethias en Joe Public Belgium lanceren activatiecampagne voor rijexamen

17-09-2024 | 00:32:00
Ethias en Joe Public Belgium hebben een activatiecampagne ontwikkeld om jongeren te ondersteunen tijdens hun praktisch rijexamen

Joe Public Belgium ontwikkelt  tijdloze modecampagne rondom herstelgarantie voor Mayerline

09-09-2024 | 15:48:00
Het Belgische modemerk Mayerline heeft een door Joe Public Belgium ontwikkelde campagne gelanceerd waarin oudere collecties de hoofdrol spelen. Hiermee wil het inspelen op de onlangs geintrdocueerde herstelgarantie

Tomas Sweertvaegher (Joe Public) Belgisch jurylid Global Effie awards

19-08-2024 | 23:50:00
Tomas Sweertvaegher (Strategy Director Joe Public Belgium en Springbok) zal dit jaar zowel in de Belgische Effie jury zitten als in de jury van de Global Effie awards

[Vacatures] DPG Media zoekt een Tijdelijke Audiovisual Operations Executive

12-08-2024 | 08:41:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Tijdelijke Audiovisual Operations Executive

Cheil Benelux en Samsung introduceren ShotControl

18-07-2024 | 11:43:43
Een tool die met behulp van AI de Nederlandse 3x3 spelers gedetailleerde informatie geeft over hun prestatie

[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm

25-06-2024 | 08:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie

[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions

25-06-2024 | 07:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes

25-06-2024 | 07:54:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes

25-06-2024 | 07:48:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA

25-06-2024 | 07:40:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

25-06-2024 | 07:36:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.

Telenet komt met BASE-merk voor internet en televisie

29-05-2024 | 00:23:47
Vanaf 3 juni 2024 zal BASE naast zijn mobiele diensten ook in heel België vast internet en televisiediensten aanbieden

[Vacatures] Zigt Media zoekt een Digital Campaign Executive (m/v)

20-05-2024 | 09:16:00
Zigt is per direct op zoek naar een Digital Campaign Executive (m/v) -Full Time

iO maakt campagne Amnesty International Vlaanderen

15-05-2024 | 16:49:00
Liefde. Hoop. Menselijkheid. Met deze drie woorden is een campagne opgezet door het creatieve bureau iO voor Amnesty International Vlaanderen. Het vat de woorden samen wat de meest krachtige wapens zijn om mensenrechtenactivisten vrij te krijgen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Projectmanager Integreate

01-05-2024 | 07:54:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Projectmanager Integreate -Vilvoorde

[Vacatures] iO zoekt een Campaign Manager Salesforce Marketing Cloud

26-04-2024 | 08:06:00
iO is per direct op zoek naar Campaign Manager Salesforce Marketing Cloud - Vlaams Gewest, Gent

[Vacatures] iO zoekt een Advertising Specialist / SEA-Specialist

26-04-2024 | 07:52:00
iO is per direct op zoek naar Advertising Specialist / SEA Specialist - Vlaams Gewest, Herentals

[Vacatures] iO zoekt een Salesforce Campaign Manager

26-04-2024 | 07:34:00
iO is per direct op zoek naar Salesforce Campaign Manager - Vlaams Gewest, Gent

Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:29:12
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes

10-04-2024 | 17:13:00
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes een boost gegeven met als doel om CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken

[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior E-mail marketeer - NL/BE

08-04-2024 | 10:25:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Senior E-mail marketeer NL/BE -Amsterdam/Antwerpen 

Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung

03-04-2024 | 14:26:00
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden

Minute Maid launches global campaign to show how the brand ‘sells itself’

13-03-2024 | 14:15:00
Minute Maid Zero Sugar, the category-leading line of zero-sugar juice drinks that has built a loyal and growing fanbase since launching in 2020, stands on its own without promotion or advertising thanks to its great taste and zero sugar.

Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse


07-03-2024 | 09:08:00
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.

iO ontwikkelt merkbewustzijn Manna

27-02-2024 | 11:27:00
iO heeft een campagne ontwikkeld om de vernieuwde verpakkingen van sauzenfabrikant Manna onder de aandacht te brengen en het merkbewustzijn te vergroten

WeFilm ontwikkelt verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs

26-02-2024 | 16:47:00
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen

Joe Public Belgium ontwikkelt radiocampagne Foodbag

21-02-2024 | 14:38:00
Joe Public Belgium heeft een radiocampagne ontwikkeld voor Foodbag. Bij de campagne wordt benadrukt dat het een Belgische maaltijdbox is met lokale ingrediënten die aan huis wordt bezorgd

Subscribe to our newsletter