Tag Resultaten
[Whitepaper] VML: Controlling Content Chaos
VML en Contentful hebben onderzoek gedaan onder 1000 spelers in USA, UK, Duitsland en Nederland naar contentmanagement op global scale.
Influencerbureau Influo failliet
Het influencerbureau Influo is op 14 mei 2024 failliet verklaard. Meer dan 100 influencers waren bij dit bureau aangesloten
Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024
Trek de agenda voor de feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november
Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend
Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november 2024
HeadOffice winnaar bij de BOCA’s
HeadOffice is met 8 awards voor 4 verschillende campagnes van A.S. Adventure, Samsung en Solidaris, het meest bekroonde bureau tijdens de Best of Content Awards
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Column] Henri Lessing (AGE Media): Opmerkelijke video's met de magie van Love Brands
Met het oog op de aanstaande Nederlandse F1-race een aantal opmerkelijke YouTube-video's van Henri Lessing
[Interview] Vivian Kowalski en Charlotte Koeleman (Somention): Gen Z heeft speelveld volledig veranderd
Charlotte Koeleman (Managing Partner) en Vivian Kowalski (Executive Creative Director) zijn deel van de directie van socialmediabureau Somention. We spreken hen over de internationale ambities van het bureau en de ontwikkelingen op het vlak van social media
[Interview] Anouk Heida (TOT PR): Voorkom marketing waste; investeer in duurzame campagnes
Anouk Heida is eigenaar van TOT PR & Communications. We spreken haar over haar bureau en ontwikkelingen in de sector
Lobke Heisen Juryvoorzitter bij de BOCA’s
Lobke Heisen, directeur marketing, business development en Creative Director bij LBL Communicatie & Contentmarketing is benoemd tot juryvoorzitter van de Best of Content Awards (BOCA)
[Vacatures] Glasnost zoekt een Senior Consultant België
Glasnost is per direct op zoek naar een Senior Consultant België
Deadline inzenden Content Marketing | The Awards: Maandag 19 september 2022
Op maandag 19 september 2022 om 24:00 uur sluit de inschrijving voor Content Marketing | The Awards. Let op: er wordt geen uitstel verleend, maandag 19 september is echt de laatste dag dat je cases kunt insturen voor de grootste en belangrijkste prijs voor content marketing
[Interview] Koen Denolf over The Fat Lady
Koen Denolf is Content Strategist en Managing Partner bij The Fat Lady. Dit jaar is hij jurylid bij Content Marketing | The Awards. Wij spreken hem
Inschrijving Content Marketing | The Awards 2022 geopend!
Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België
[Forum] Wat brengt het jaar 2022 voor contentmarketing?
Met regelmaat vragen we een aantal bepalende spelers in de markt naar hun mening aan de hand van een actuele vraag. De vraag deze keer is: wat gaat het Contentmarketing Jaar 2022 brengen?
[Interview] Trevor Young over het content-first tijdperk
Australiër Trevor Young werkte voor PR consultancy Edelman, startte zijn wereldwijd populaire blog PR Warrior en schreef het boek Content Marketing for PR. Young wordt gezien als een van de specialisten op dit gebied. We spreken hem over pr in het content-first tijdperk
com&co versterkt creatieve cel met 7 nieuwe collega’s
Het gaat hard voor het Gentse content agency com&co. In de eerste helft van 2021 kwamen zeven nieuwe talenten in tekst, beeld en video aan boord
Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence