Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Performance Marketeer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Digital Performance Marketeer - Zellik
[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie
[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.
[Vacatures] DPG Media zoekt een BI Analist
DPG Media is per direct op zoek naar BI Analist
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Marketeer B2B
DPG Media is per direct op zoek naar Digital Marketeer B2B
[Vacatures] DPG Media zoekt een BI Developer (Backend Qlik Development)
DPG Media is per direct op zoek naar BI Developer (Backend Qlik Development)
[Vacatures] DPG Media zoekt een NL/BE Product Manager klantprofielen
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE Product Manager klantprofielen -Amsterdam/Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Audience Researcher
DPG Media is per direct op zoek naar een Audience Researcher-Vilvoorde
Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.
MarketResponse neemt CX-specialist Underlined over
MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt
Mediahuis Ventures investeert in Hiring Intelligence Platform HiPeople
Mediahuis Ventures, de venture capital poot van Europese mediagroep Mediahuis, investeert in de Berlijnse startup HiPeople. Samen met investeringspartners Moonfire, Capnamic Ventures en Cherry Ventures wordt 2,7 miljoen dollar geïnjecteerd
Stefan Lameire voorzitter CIM
CIM heeft Stefan Lameire benoemd tot voorzitter van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). Daarmee is een opvolger gevonden voor de op 30 juni 2022 vertrokken Helen Willems die sinds mei 2019 voorzitter was
Ads & Data en IPM lanceren The Belgian Online Offer & More
De reclameregies Ads&Data en IPM bundelen de krachten met de lancering van Tboo & More. Tboo staat voor The Belgian Online Offer. Middels een samenwerking met IPM willen beide bedrijven een nationaal aanbod doen en daarmee merken en data te combineren
Mather Economics vestigt Europees hoofdkantoor in Antwerpen
Mather Economics, een bedrijf dat tools ontwikkelt om het gedrag van klanten te analyseren, opent zijn Europese hoofdkantoor in Antwerpen vanaf 1 oktober 2022. Daarbij verwelkomt Mather Economics Liesbeth Nizet, voormalig Change Director B2C van Mediahuis groep, als Managing Director van zijn Europese divisie
[Vacancies] Fightclub zoekt een Digital Analytics / Data Consultant
Fightclub is per direct op zoek naar een Digital Analytics / Data Consultant - Mechelen (Voltijds)