Tag Resultaten
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #6): Is dat nou wel de moeite waard?
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #4): Wat is er nou eigenlijk zo erg aan een beetje pinkwashing?
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #3): Nou, over die regenboog…
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #2): Alfabetsoep
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow): Bestaat de gay consument eigenlijk wel?
Ik ben al een aantal jaar bezig met mijn promotieonderzoek Marketing the Rainbow, waarin ik de vraag onderzoek: Bestaat De Gay Consument eigenlijk wel?
[Column] Alfred Verhoeven (Marketing the Rainbow #5) HEMA en de regenboogtompouce
Het is weer Pride-seizoen, wat voor sommige retailers aanleiding is voor Marketing the Rainbow. Wat doen Nederlandse retailers op dit gebied?
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Interview] Anouk Heida (TOT PR): Voorkom marketing waste; investeer in duurzame campagnes
Anouk Heida is eigenaar van TOT PR & Communications. We spreken haar over haar bureau en ontwikkelingen in de sector
GroupM begint internationaal initiatief tegen fake news en voor diversiteit
GroupM begint wereldwijd een initiatief om mediabudgetten te richten op geloofwaardige uitgevers die verantwoordelijke journalistiek bedrijven. Ook begint GroupM een samenwerking met Warner Bros. Discovery voor meer content op het vlak van diversiteit
[Vacatures] Glasnost zoekt een Senior Consultant België
Glasnost is per direct op zoek naar een Senior Consultant België
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus
Vlaamse mediagroepen verenigd in Antwerp Pride Parade
Tijdens de vijftiende editie van de Antwerp Pride verenigden de grote Vlaamse mediagroepen zich om de LGBTQIA+-gemeenschap expliciet te steunen
Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence