Tag Resultaten
Influencerbureau Influo failliet
Het influencerbureau Influo is op 14 mei 2024 failliet verklaard. Meer dan 100 influencers waren bij dit bureau aangesloten
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
IBM commits $45 million towards resilient cities
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.
Nespresso steunt YouthStart-project met influencer-marketing
Nespresso zal het opleidingsprogramma YouthStart steunen met een influencer. YouthStart is een organisatie die werkloze jongeren met een laag opleidingsniveau in België helpt
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Interview] Vivian Kowalski en Charlotte Koeleman (Somention): Gen Z heeft speelveld volledig veranderd
Charlotte Koeleman (Managing Partner) en Vivian Kowalski (Executive Creative Director) zijn deel van de directie van socialmediabureau Somention. We spreken hen over de internationale ambities van het bureau en de ontwikkelingen op het vlak van social media
ACE Influencer agency Content Icons partners with Unilever
Influencer agency Content Icons is partnering with Lipton Ice Tea and Magnum to collaborate on their summer campaigns
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger uitgebracht, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen
Jury voor de tweede editie van de BORA’s (Best of Reputations Awards)
Na de eerste editie van de Best Of Reputation Awards, zijn de meeste juryleden dit jaar opnieuw present voor de tweede jaargang onder voorzitterschap van Marielle Rogie, Head of Communication & Marketing bij Brussels Airport.
VMLY&R en Lays lanceren Iconic Local Flavours-campagne
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours
This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen
VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus
Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence