Tag Resultaten
Overname Belgisch marketingbureau Happiness door Only creative entrepreneurs
Dit is het eerste bureau buiten Nederland dat zich aansluit bij Only en zal de basis vormen voor de community in België
Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen
MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken
HARDER BETTER STRONGER neemt JUICE promotions over
De twee leidende activatiebureaus uit respectievelijk Antwerpen en Amsterdam slaan de handen definitief in één.
Mediahuis verwerft volledige eigendom Medienhaus Aachen GmbH
Mediahuis heeft recentelijk de overige 30 procent van de aandelen in de Duitse uitgever Medienhaus Aachen GmbH verworven, waardoor het nu volledige eigendom is van Mediahuis
ZIGT neemt digital agency BossData over
Deze strategische zet is bedoeld om de expertise en dienstverlening van ZIGT op het gebied van digitale media verder te versterken en klanten een nog breder scala aan geïntegreerde oplossingen te bieden
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels
Duke & Grace en Make Sense voortaan Springbok
De bureaus Duke & Grace en Make Sense heten vanaf heden Springbok. Beide bureaus waren al onderdeel van Springbok en zullen met de naamswijziging volledig integreren onder deze gezamenlijke vlag
Overname WPG Media door Roularta Media Group
Met deze overname wordt Roularta Media Group eigenaar van drie magazinemerken in het mindfullness-segment in Nederland
Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com
Fremantle neemt meerderheidsbelang in A Team Productions
Fremantle gaat een samenwerking aan met het jonge en ambitieuze productiebedrijf A Team Productions (ATP) uit België. Met de overname verstevigt Fremantle haar positie op de Belgische scripted markt en investeert zij in de groei van haar internationale scripted portefeuille van films en dramaseries
Liberty Global wil Telenet volledig overnemen
Liberty Global wil Telenet volledig overnemen. Hiertoe heeft Liberty Global een bod van 22 euro per aandeel op Telenet gedaan. Thans bezit Liberty Global 59,18 procent van de aandelen
MarketResponse neemt CX-specialist Underlined over
MarketResponse neemt customer experience-specialist Underlined over van Broad Horizon. Door deze overname versterkt MarketResponse de leidende positie als specialist op het gebied van customer experience op de Nederlandse en internationale markt
Telenet (Play Media) neemt belang van 20 procent in Nostalgie Vlaanderen
Telenet heeft een akkoord bereikt met uitgeverij Mediahuis om 20 procent van de aandelen van Mediahuis van de radiozender Nostalgie (Vlaanderen) te kopen. Mediahuis zal na verkoop meerderheidsaandeelhouder blijven met een belang van 55 procent. NRJ Group houdt 25 procent van de zender in handen
Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België
Banijay Benelux koopt meerderheid Belgische scripted productiebedrijf Johnnydepony
Banijay Benelux – dat onderdeel is van het in Amsterdam beursgenoteerde FL Entertainment – heeft een meerderheid van het Belgische scripted productiebedrijf Jonnydepony overgenomen
RTL Group stelt aan Nederlandse ACM voor: Mediahuis Nederland gaat reclameverkoop doen
RTL Group en Talpa Network/Talpa Holding hebben bij de Nederlandse Autoriteit Consument & Markt (ACM) voorgesteld dat Mediahuis Nederland de reclameverkoop van de Nederlandse zenders SBS6, Net5, Veronica en SBS9 gaat doen en daarmee in feite Talpa Media Solutions overneemt
Het Ierse online vergelijkingsplatform Switcher.ie wordt overgenomen door Mediahuis
Europese mediagroep Mediahuis investeert in de Ierse online vergelijkingsmarkt met de overname van Switcher.ie, een prijsvergelijkingssite voor energie, telecom, leningen en hypotheken
Shekel supplies smart refrigerators to Belgian retailer Colruyt
Shekel, along with U.S. based Parlevel Systems, supplied dozens of smart refrigerators to the Colruyt retail group operating in Belgium, Luxembourg and France. The transaction is estimated at 1M NIS.
[Column] Micha Appermans (RCA): Blijft de stenen winkel nog overeind?
In een periode dat de leegstand in winkelstraten groeit openen pure onlinespelers fysieke winkels in diezelfde straten. Hoe zal de fysieke winkel de komende jaren evolueren?