Marketing Report

Tag Resultaten

Belgie lanceert reclamecode detergentensector

01-03-2023 | 18:35:33
De detergentensector in België beschikt voortaan over een eigen code voor reclame en marketingcommunicatie. Opzet van de sector is op vrijwillige basis een kader te scheppen voor beweringen (claims) betreffende detergenten en onderhoudsproducten

Paramount Global belegt Belgische reclameverkoop bij Transfer en Ads&Data

14-01-2023 | 01:16:56
De reclameregies Ads & Data en Transfer werken voortaan in België ook voor de zenders van Paramount Global. Beide regies voorzien sinds 1 januari 2023 de advertentieruimte voor verschillende thematische zenders van de groep

Netflix start op 3 november 2022 met reclameversie (maar niet in België)

15-10-2022 | 15:35:00
Op 3 november start de streamingprovider in Australië, Brazilië, Canada, Zuid-Korea, Frankrijk, Duitsland, Japan, Italië, Mexico, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en de Verenigde Staten met de reclameversie. De reclameversie voor de grotere landen in Europa en Noord- en Zuid-Amerika was al eerder bekend geworden

Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen

12-10-2022 | 16:44:00
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson

DPG Media Advertising en IP Belgium met gezamenlijk salesteam

11-09-2022 | 13:20:00
DPG Media Advertising en IP Belgium komen met één gezamenlijk salesteam. IP Belgium is de salesorganisatie van RTL Belgium waar DPG Media sinds 31 maart 2022 voor 50 procent eigenaar van is (Rossel heeft de overige 50 procent in handen)

ING Nederland en ING België kiezen TWBA\Neboko en TBWA\Brussel als creatieve partners

09-09-2022 | 23:34:00
ING België en ING Nederland hebben TBWA\Neboko in Nederland en TBWA\Brussel verkozen als creatieve partners voor alle externe campagnes in beide landen. ING werkte de afgelopen 12 jaar samen met Wunderman Thompson

[Interview] Sandrine Sepul: misleiding, fatsoen en goede smaak belangrijkste thema's

31-08-2022 | 12:23:00
Sandrine Sepul is directeur van Communicatie Centrum waar JEP onder valt, het zelfregulerend orgaan van de reclamesector. We spreken haar over ontwikkelingen en trends bij JEP

Subscribe to our newsletter