Tag Resultaten
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
IBM commits $45 million towards resilient cities
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Interview] Anouk Heida (TOT PR): Voorkom marketing waste; investeer in duurzame campagnes
Anouk Heida is eigenaar van TOT PR & Communications. We spreken haar over haar bureau en ontwikkelingen in de sector
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger uitgebracht, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen
[Vacatures] Glasnost zoekt een Senior Consultant België
Glasnost is per direct op zoek naar een Senior Consultant België
This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen
VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus
Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence