Tag Resultaten
Springbok organiseert Time to Make Sense Summit
Het evenement richt zich op CEO’s, ondernemers, marketeers en communicatiespecialisten en biedt hen een platform om te leren hoe ze maatschappelijk relevant kunnen blijven in een snel veranderende wereld.
19 juni 2024 | Belgen en Nederlanders ontmoeten elkaar tijdens Cannes Lions
Belgen en Nederlanders uit reclame, marketing en media reizen af naar zonnig Frankrijk voor Cannes Lions en hoe leuk als zij elkaar kunnen ontmoeten?
Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024
Trek de agenda voor de feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november
Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend
Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november 2024
Mediahuis Groep: Stabiele omzet en resultaat in 2023
Mediahuis Groep heeft in 2023 een omzetgroei gerapporteerd van 1,23 miljard euro (0,6 procent groei) met een operationeel resultaat van 153 miljoen euro
DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen
[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis Nederland): focus op crossmedialiteit
Boaz Shkolnik is Director of Advertising van Mediahuis Nederland. We spreken hem over ontwikkelingen en trends in de markt waaronder de crossmediale focus van Mediahuis Nederland.
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
Mediahuis verwerft volledige eigendom Medienhaus Aachen GmbH
Mediahuis heeft recentelijk de overige 30 procent van de aandelen in de Duitse uitgever Medienhaus Aachen GmbH verworven, waardoor het nu volledige eigendom is van Mediahuis
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Update inzenden voor Cross Media Awards 2023
Heeft u heerlijk genoten van uw vakantie en bent u goed en wel terug? Wij hebben even iets voor helemaal boven aan de to-do-lijst. maandag 4 september (verlengd!) is de laatste dag dat u kunt insturen voor Cross Media Awards 2023!
Wim Jansen wordt CCO DPG Media Advertising België; andere leiding JCDecaux Be-Lux
Vanaf 18 september 2023 neemt Wim Jansen de leiding over van DPG Media Advertising België. Daarmee vertrekt Wim Jansen als CEO JCDecaux Be-Lux en Israël
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over hun emoties
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace
[Marketing Report Cannes] Manuel Ostyn over Joe Public Belgium
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over inspiratiebronnen en Grand Prix winnaars
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace (beiden onderdeel van Springbok)
Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes
Het Belgische bureau Happiness heeft een Bronzen Lion gewonnen met de campagne Sobercoins voor Stad Balen in de categorie Gezondheid & Welness
[Cannes Report] Creatieven over goede reclame
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse Dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Vlaamse Duke & Grace trekken de hele week door Cannes
Roularta Media Group: forse omzetgroei tot 343 miljoen euro met daling resultaat
Roularta Media Group heeft in 2022 met 14,3 procent omzetgroei tot 343,14 miljoen euro door kostenstijgingen aan met name de hoge kosten van papier, een daling van 18,5 procent op het ebitda-resultaat van 30,08 miljoen euro gerealiseerd. Daarmee is de ebitda-marge nog wel 8,8 procent
Mediahuis 2022: omzetten stijgen, maar lagere resultaten meer concurrentie in België
Mediahuis heeft zijn omzet in 2022 met 8,1 procent weten te vergroten naar 1,23 miljard euro. Daarbij bleef de omzet uit de verkoop van kranten stabiel ten opzichte van 2021
VRT, DPG Media en Play Media, RTBF en RTL Belgium roepen op tot steun 12-12 slachtoffers Turkije en Syrie
VRT, DPG Media, Play Media, RTL Belgium, RTBF, NGroup (Nostalgie/NRJ), Fun Radio, LN Radio en LN 24 zetten hun schouders onder de steunactie van Consortium 12-12 voor Syrië en Turkije
Mediaconcentratie in Vlaanderen 2022: problemen voor lokale en gratis pers
De Vlaamse Regulator voor de Media, de onafhankelijke toezichthouder voor de Vlaamse audiovisuele media, heeft zijn rapport Mediaconcentratie in Vlaanderen 2022 gepubliceerd. Conclusie: terwijl het de grootste Vlaamse mediagroepen financieel voor de wind gaat, zien lokale en gratis pers zwarte sneeuw
Het project Eerste Hulp Bij Twijfel krijgt financiële steun van de Vlaamse regering
Het project Eerste Hulp Bij Twijfel (EHBT), een project dat strijdt tegen desinformatie, krijgt voortaan financiële steun van de Vlaamse regering
DPG Media: Bert Heyrman hoofdredacteur VTM Nieuws
Bert Heyrman is bij DPG Media benoemd tot hoofdredacteur van VTM Nieuws. Daarmee volgt hij Michiel Ameloot die voortaan hoofdredacteur is van het Sporthuis van News City
Best Of Activation Awards 2022: dit is de shortlist
14 adverteerders en 22 CD’s hebben meer dan 120 entries beoordeeld voor de 31e editie van de Best Of Activation Awards (BOA)