Tag Resultaten
FamousGrey is grote winnaar BOA Awards
De 32° editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards, levert een oogst van 48 Awards op, die over 15 verschillende bureaus worden verdeeld
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
Shell organiseert review global media account; actievoerders willen boycot
Shell zou een review op zijn global media account uitvoeren. Dit bericht de doorgaans goed geinformeerde internationale website Campaign. Thans is het wereldwijde Shell-acocunt ondergebracht bij mediabureau EssenceMediacom, dat via GroupM onderdeel is van WPP
Wunderman Thompson ontwikkelt rugzak voor bpost-pakjesvervoer: bBAG
Wunderman Thompson heeft de bBAG ontwikkeld voor bpost. Dat is een rugzak die speciaal is ontworpen om het vervoeren van verschillende formaten pakjes makkelijker te maken
Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson