Marketing Report
ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren wedstrijd: Frame the future

ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren wedstrijd: Frame the future

Buitenreclame-exploitant JCDecaux BeLux, brancheorganisatie ACC en de creatieve talentontwikkelorganisatie YoungDogs organiseren de eerste editie van Frame the Future, waarbij 10 jonge creatieven een week lang Digital Out Of Home (DOOH) netwerk van JCDecaux in België exposure kunnen winnen. Daarbij is het de bedoeling dat met een 6 inch-boodschap de publieke omgeving en de toekomst positief wordt beïnvloed. 

In totaal worden 10 creatieven geselecteerd om te experimenteren met het DOOH-format. Zij zullen hun portfolio aan kunnen dikken en hun werk zal gedurende een week op meer dan 1000 JCDecaux schermen over heel België worden verspreid.

Om mee te doen moeten deelnemers onder de 30 jaar zijn, hun werk voor 31 augustus 2023 indienen en de boodschap moet een positieve impact hebben op de omgeving.

Op 28 juni 2023 organiseert de negende editie van de St-Canneke in Antwerpen waar Young Dogs een briefing zal geven over Frame the Future.

www.acc.be

www.youngdogs.be

www.jcdecaux-belux.com

Subscribe to our newsletter