Marketing Report

Tag Resultaten

Michiel Frackers: Nvidia ‘s werelds meest waardevolle bedrijf?

10-03-2024 | 20:19:00
Vaak moet er iets gebeuren, voordat er iets gebeurt. Het is één van mijn favoriete citaten van Johan Cruijff. Ik moest eraan denken toen afgelopen week beursanalisten, een beroepsgroep met hetzelfde maatschappelijk nut als handlezers en koffiedikkijkers, met de voorspelling kwamen dat Nvidia nog dit jaar Apple en Microsoft kan inhalen als het meest waardevolle bedrijf ter wereld

IBM commits $45 million towards resilient cities

07-03-2024 | 09:03:00
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.

Onderzoek: bedrijven omarmen AI, regels staan in de weg

07-03-2024 | 08:52:00
Storyblok heeft het rapport The State of cms 2024 uitgebracht om te laten zien hoe bedrijven vandaag de dag content beheren en wat hun contentplannen voor de toekomst zijn.

[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!

10-10-2023 | 10:37:00
[Column] Esther Meijers (Positive): AI neemt mijn werk over!

WPP opens new campus in Paris

29-09-2023 | 10:56:09
WPP opens new campus in Paris

AI will create more jobs than it replaces, report

29-09-2023 | 10:41:00
AI will create more jobs than it replaces, report

Blended agency iO brings the Port of Antwerp-Bruges’ digital twin to life with AI

29-09-2023 | 10:17:00
APICA (Advanced Port Information and Control Assistant) was launched in early 2022. Now, the avatar representing the digital twin has gotten a new outfit, warmer voice, and friendlier facial expression and speaks as many as 100 languages.

Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace

28-09-2023 | 14:41:00
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle

Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz

21-09-2023 | 11:34:48
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn

[Marketing Week] Bob Koigi: Embracing artificial intelligence for brand solutions and growth

31-07-2023 | 11:32:00
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies  to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients swiftly and efficiently.

[Interview] Anouk Heida (TOT PR): Voorkom marketing waste; investeer in duurzame campagnes

20-06-2023 | 17:16:00
Anouk Heida is eigenaar van TOT PR & Communications.  We spreken haar over haar bureau en ontwikkelingen in de sector

[Onderzoek] Technerds: 39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intellignetie als bedreiging

23-02-2023 | 15:36:22
39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intelligentie (AI) als bedreiging. Dat blijkt uit onderzoek van Technerds.nl onder 278 Nederlandse en Vlaamse respondenten

[Vacatures] Glasnost zoekt een Senior Consultant België

21-02-2023 | 07:52:00
Glasnost is per direct op zoek naar een Senior Consultant België

Mieke De Ketelaere board member Springbok

15-02-2023 | 13:40:00
AI en tech-expert Mieke De Ketelaere is gestart als board member bij Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst.

Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy

27-07-2022 | 17:08:00
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence

Subscribe to our newsletter