Tag Resultaten
Telenet komt met BASE-merk voor internet en televisie
Vanaf 3 juni 2024 zal BASE naast zijn mobiele diensten ook in heel België vast internet en televisiediensten aanbieden
[Vacatures] Zigt Media zoekt een Digital Campaign Executive (m/v)
Zigt is per direct op zoek naar een Digital Campaign Executive (m/v) -Full Time
iO maakt campagne Amnesty International Vlaanderen
Liefde. Hoop. Menselijkheid. Met deze drie woorden is een campagne opgezet door het creatieve bureau iO voor Amnesty International Vlaanderen. Het vat de woorden samen wat de meest krachtige wapens zijn om mensenrechtenactivisten vrij te krijgen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Projectmanager Integreate
DPG Media is per direct op zoek naar een Projectmanager Integreate -Vilvoorde
[Vacatures] iO zoekt een Campaign Manager Salesforce Marketing Cloud
iO is per direct op zoek naar Campaign Manager Salesforce Marketing Cloud - Vlaams Gewest, Gent
[Vacatures] iO zoekt een Advertising Specialist / SEA-Specialist
iO is per direct op zoek naar Advertising Specialist / SEA Specialist - Vlaams Gewest, Herentals
[Vacatures] iO zoekt een Salesforce Campaign Manager
iO is per direct op zoek naar Salesforce Campaign Manager - Vlaams Gewest, Gent
Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes een boost gegeven met als doel om CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior E-mail marketeer - NL/BE
DPG Media is per direct op zoek naar een Senior E-mail marketeer NL/BE -Amsterdam/Antwerpen
Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden
Minute Maid launches global campaign to show how the brand ‘sells itself’
Minute Maid Zero Sugar, the category-leading line of zero-sugar juice drinks that has built a loyal and growing fanbase since launching in 2020, stands on its own without promotion or advertising thanks to its great taste and zero sugar.
iO ontwikkelt merkbewustzijn Manna
iO heeft een campagne ontwikkeld om de vernieuwde verpakkingen van sauzenfabrikant Manna onder de aandacht te brengen en het merkbewustzijn te vergroten
WeFilm ontwikkelt verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen
Joe Public Belgium ontwikkelt radiocampagne Foodbag
Joe Public Belgium heeft een radiocampagne ontwikkeld voor Foodbag. Bij de campagne wordt benadrukt dat het een Belgische maaltijdbox is met lokale ingrediënten die aan huis wordt bezorgd
Ethias en Springbok met promocampagne voor mobiliteitsoplossingen: de veiligste promo
Gedurende de hele maand februari zetten verzekeringsmaatschappij Ethias en creative agency Springbok de verschillende mobiliteitsoplossingen voor auto, Electric Vehicle (EV) en fiets in de kijker met De veiligste promo
Het Communicatie Centrum met campagne over zelfregulering van JEP
Het Communicatie Centrum lanceert deze week een ambitieuze campagne met als hoofddoel de Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) bekender te maken bij het grote publiek
Trustmedia en ACC starten partnership met pleidooi voor adverteren tijdens recessie
Trustmedia en ACC zijn een partnership gestart, met als doel de belangrijke doelgroep van beslissingsnemers in bedrijven en organisaties te sensibiliseren voor de waarde van sterke en waardenvolle communicatie
Joe Public ontwikkelt Keep IT real-campagne voor Patch My PC
De campagne is gericht op IT'ers, omdat van hen vaak onrealistische dingen worden verwacht
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
Energize ontwikkelt een internationale campagne voor Figo
In navolging van het succes in Amerika lanceert Figo haar dierenzorgverzekering in Nederland, België en Duitsland. Energize heeft een activerende merkcampagne ontwikkeld om het merk in Europa te lanceren
[Marketing Week] Bob Koigi: Embracing artificial intelligence for brand solutions and growth
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients swiftly and efficiently.
David Saraj treedt toe tot Head of Sales Displayce
Displayce is gespecialiseerd in het inkopen en optimaliseren van DOOH-campagnes en verbonden met meer dan 800.000 digitale schermen in meer dan 50 landen
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
Dentsu, Publicis among first winners in the Cannes Festival
Cannes Lions kicked-off the 70th edition of the Festival with the first Awards Show of the week. The winners of the Pharma, Health & Wellness, Outdoor, Print & Publishing and Radio & Audio Lions were announced, as well as the Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good.
Cannes Lions awards Grand Prix for Good to Working with Cancer
Five months after its launch in Davos and subsequent global wake-up call at the Super Bowl, Working with Cancer has been recognized by Cannes Lions with the Grand Prix for Good, designed to celebrate the use of creativity to positively impact not only business and brand , but also the world at large.
Marketers struggle to tie creativity to commercial returns, LIONS, WARC report
LIONS, WARC and The Effectiveness Partnership have launched the results of a new global survey into Marketing Challenges – examining what the global marketing industry thinks about the challenges it faces, and what needs to be done about them.
Ethias en Springbok met campagneplatform voor jonge Belgen
Verzekeraar Ethias heeft een op twintigers door Springbok ontwikkeld campagneplatform gelanceerd. Met #FailBetter wil Ethias twintigers aanmoedigen om nieuwe stappen te zetten in het leven. Een leven dat bestaat uit vallen en opstaan