Marketing Report

Tag Resultaten

Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:29:12
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C

21-03-2024 | 08:00:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen

Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux

14-03-2024 | 10:30:00
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid

MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux

05-02-2024 | 17:44:00
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken

CommToZero lanceert twee Carbon Calculators

11-12-2023 | 12:47:00
CommToZero, de coalitie van alle partijen in de Belgische communicatiewereld die de koolstofvoetafdruk van hun sector willen verkleinen, komt met twee koolstofcalculatoren die speciaal zijn ontwikkeld voor de Belgische markt

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)

30-11-2023 | 08:22:00
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels

Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek

21-07-2023 | 00:55:00
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com

Duke & Grace/Springbok verwelkomt VLAM

13-06-2023 | 16:00:30
Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio

Barbie lanceert eerste pop met het syndroom van Down

25-04-2023 | 21:43:47
Mattel breidt poppenlijn uit met een Barbie met het syndroom van Down. Zo wil het merk nog meer kinderen aanspreken met een pop waarin ze zichzelf herkennen en die hun omgeving weerspiegelt. De Barbiepop met het syndroom van Down is bestemd om alle kinderen te inspireren om meer verhalen te vertellen door middel van spel

Wunderman Thompson ontwikkelt rugzak voor bpost-pakjesvervoer: bBAG

27-02-2023 | 14:06:28
Wunderman Thompson heeft de bBAG ontwikkeld voor bpost. Dat is een rugzak die speciaal is ontworpen om het vervoeren van verschillende formaten pakjes makkelijker te maken

Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen

19-02-2023 | 23:30:00
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België

Mieke De Ketelaere board member Springbok

15-02-2023 | 13:40:00
AI en tech-expert Mieke De Ketelaere is gestart als board member bij Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst.

[Vacatures] Springbok zoekt een Duurzaamheidsexpert - Gent Zuid

15-02-2023 | 08:05:00
De focus op duurzaamheid in al zijn aspecten groeit gelukkig. Ons team verwelkomt daarom graag een extra duurzaamheidsexpert

Springbok herdefinieert Belgisch agency landschap met overname Gentse Duke & Grace

17-01-2023 | 09:52:56
Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei

CommToZero lanceert Carbon Academy 

26-10-2022 | 12:32:49
Het project CommToZero heeft het Zero Carbon-luik gelanceerd. Daarmee kunnen bedrijven in de media, marketing en communicatiesector hun CO2-voetafdruk in de hele waardeketen  meten. Het proces is verdeeld in 3 fasen: In-house efforts (scope 1&2), Production efforts (scope 3) en Media efforts (scope 3)

CommToZero.be voortrekker met volledig sustainable webdesign

11-10-2022 | 14:16:00
Een coalitie van alle Belgische media en vakverenigingen uit de marcom-sector lanceerde vorige maand de website CommToZero.be, die door Springbok volledig is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign

This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden

13-09-2022 | 15:33:43
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen

CommToZero.be: duurzaamheidsplatform voor marcom-industrie

12-09-2022 | 22:25:00
Het duurzaamheidsplatform CommToZero.be is gelanceerd. Daarop is alle informatie, tools en initiatieven omtrent Zero Greenwashing en Zero Carbon samengebracht

VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie

07-09-2022 | 14:22:00
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie

[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid

22-08-2022 | 12:03:00
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus

Shekel supplies smart refrigerators to Belgian retailer Colruyt

08-08-2022 | 15:33:24
Shekel, along with U.S. based Parlevel Systems, supplied dozens of smart refrigerators to the Colruyt retail group operating in Belgium, Luxembourg and France. The transaction is estimated at 1M NIS.

[Interview] Peeter Verlegh (VU): Koketteren met wat je uitdraagt, is niet effectief

28-07-2022 | 07:18:00
Peeter Verlegh, hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit, is gespecialiseerd in merken, reclame en consumentengedrag. We spreken hem over zijn nu lopende onderzoek naar het verschijnsel dat steeds meer merken maatschappelijke standpunten innemen

[Column] Micha Appermans (RCA): Blijft de stenen winkel nog overeind?

27-07-2022 | 21:55:00
In een periode dat de leegstand in winkelstraten groeit openen pure onlinespelers fysieke winkels in diezelfde straten. Hoe zal de fysieke winkel de komende jaren evolueren?

Subscribe to our newsletter