Marketing Report

Tag Resultaten

Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:29:12
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C

21-03-2024 | 08:00:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen

MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux

05-02-2024 | 17:44:00
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken

Nespresso steunt YouthStart-project met influencer-marketing

30-11-2023 | 15:52:46
Nespresso zal het opleidingsprogramma YouthStart steunen met een influencer.  YouthStart is een organisatie die werkloze jongeren met een laag opleidingsniveau in België helpt

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)

30-11-2023 | 08:22:00
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels

Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz

21-09-2023 | 11:34:48
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn

Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek

21-07-2023 | 00:55:00
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com

[Interview] Vivian Kowalski en Charlotte Koeleman (Somention): Gen Z heeft speelveld volledig veranderd

03-07-2023 | 11:32:00
Charlotte Koeleman (Managing Partner) en Vivian Kowalski (Executive Creative Director) zijn deel van de directie van socialmediabureau Somention. We spreken hen over de internationale ambities van het bureau en de ontwikkelingen op het vlak van social media

ACE Influencer agency Content Icons partners with Unilever

06-06-2023 | 12:49:00
Influencer agency Content Icons is partnering with Lipton Ice Tea and Magnum to collaborate on their summer campaigns

Jury voor de tweede editie van de BORA’s (Best of Reputations Awards)

02-06-2023 | 23:53:00
Na de eerste editie van de Best Of Reputation Awards, zijn de meeste juryleden dit jaar opnieuw present voor de tweede jaargang onder voorzitterschap van Marielle Rogie, Head of Communication & Marketing bij Brussels Airport.

VMLY&R en Lays lanceren Iconic Local Flavours-campagne

29-03-2023 | 10:33:00
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours

Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen

19-02-2023 | 23:30:00
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België

[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid

22-08-2022 | 12:03:00
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus

Shekel supplies smart refrigerators to Belgian retailer Colruyt

08-08-2022 | 15:33:24
Shekel, along with U.S. based Parlevel Systems, supplied dozens of smart refrigerators to the Colruyt retail group operating in Belgium, Luxembourg and France. The transaction is estimated at 1M NIS.

[Column] Micha Appermans (RCA): Blijft de stenen winkel nog overeind?

27-07-2022 | 21:55:00
In een periode dat de leegstand in winkelstraten groeit openen pure onlinespelers fysieke winkels in diezelfde straten. Hoe zal de fysieke winkel de komende jaren evolueren?

Rahul Titus benoemd tot global head of influence bij Ogilvy

27-07-2022 | 17:08:00
Ogilvy PR heeft Rahul Titus gekozen als het allereerste Global Head of Influence

Subscribe to our newsletter