Marketing Report

Tag Resultaten

Studie RTL AdAlliance: verschillen west Europa en Verenigde Staten in videogebruik

24-04-2024 | 17:25:54
AVOD en FAST zijn veel populairder in de Verenigde Staten dan in het westen van Europa. Dit blijkt uit het onderzoek The New Life of the Living Room dat RTL AdAlliance voor de derde keer heeft uitgevoerd in 11 (west) Europese landen en de Verenigde Staten

Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:29:12
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C

21-03-2024 | 08:00:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen

Onderzoek: bedrijven omarmen AI, regels staan in de weg

07-03-2024 | 08:52:00
Storyblok heeft het rapport The State of cms 2024 uitgebracht om te laten zien hoe bedrijven vandaag de dag content beheren en wat hun contentplannen voor de toekomst zijn.

Over half of Dutch and Belgian banking and retail companies are not optimizing local SEO, iO study

23-02-2024 | 14:33:00
According to a recent study by blended agency iO, more than half of the Dutch and Belgian organisations in banking and retail are either not optimising or barely optimising their local SEO

MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux

05-02-2024 | 17:44:00
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)

30-11-2023 | 08:22:00
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels

[Onderzoek] Nestlé is wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk

24-08-2023 | 14:26:00
Nestlé is opnieuw wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk, volgens een onderzoek van Brand Finance

Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek

21-07-2023 | 00:55:00
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com

[Onderzoek] Technerds: 39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intellignetie als bedreiging

23-02-2023 | 15:36:22
39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intelligentie (AI) als bedreiging. Dat blijkt uit onderzoek van Technerds.nl onder 278 Nederlandse en Vlaamse respondenten

Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen

19-02-2023 | 23:30:00
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data Analyst - Antwerpen

15-02-2023 | 06:54:00
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een data analyst bij het group data & insights team. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.

Marc Fauconnier/ACC adviseert merken en bureaus: Hoera, het is crisis

19-01-2023 | 14:48:00
Marc Fauconnier is voor de Belgische brancheorganisatie ACC in de pen gekropen en analyseert – op basis van onderzoek hoe merken kunnen navigeren in woelige economische wateren

Shekel supplies smart refrigerators to Belgian retailer Colruyt

08-08-2022 | 15:33:24
Shekel, along with U.S. based Parlevel Systems, supplied dozens of smart refrigerators to the Colruyt retail group operating in Belgium, Luxembourg and France. The transaction is estimated at 1M NIS.

[Column] Micha Appermans (RCA): Blijft de stenen winkel nog overeind?

27-07-2022 | 21:55:00
In een periode dat de leegstand in winkelstraten groeit openen pure onlinespelers fysieke winkels in diezelfde straten. Hoe zal de fysieke winkel de komende jaren evolueren?

Subscribe to our newsletter