Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance HLN misdaadverslaggever Pajottenland en Vlaamse rand
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance HLN misdaadverslaggever Pajottenland en Vlaamse rand
Studie RTL AdAlliance: verschillen west Europa en Verenigde Staten in videogebruik
AVOD en FAST zijn veel populairder in de Verenigde Staten dan in het westen van Europa. Dit blijkt uit het onderzoek The New Life of the Living Room dat RTL AdAlliance voor de derde keer heeft uitgevoerd in 11 (west) Europese landen en de Verenigde Staten
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
IBM commits $45 million towards resilient cities
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.
Over half of Dutch and Belgian banking and retail companies are not optimizing local SEO, iO study
According to a recent study by blended agency iO, more than half of the Dutch and Belgian organisations in banking and retail are either not optimising or barely optimising their local SEO
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
[Onderzoek] Nestlé is wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk
Nestlé is opnieuw wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk, volgens een onderzoek van Brand Finance
[Vacatures] DPG Media zoekt een Datajournalist
DPG Media is per direct op zoek naar een Datajournalist
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger uitgebracht, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data Analyst - Antwerpen
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een data analyst bij het group data & insights team. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.
Marc Fauconnier/ACC adviseert merken en bureaus: Hoera, het is crisis
Marc Fauconnier is voor de Belgische brancheorganisatie ACC in de pen gekropen en analyseert – op basis van onderzoek hoe merken kunnen navigeren in woelige economische wateren
This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen
VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie
Mather Economics vestigt Europees hoofdkantoor in Antwerpen
Mather Economics, een bedrijf dat tools ontwikkelt om het gedrag van klanten te analyseren, opent zijn Europese hoofdkantoor in Antwerpen vanaf 1 oktober 2022. Daarbij verwelkomt Mather Economics Liesbeth Nizet, voormalig Change Director B2C van Mediahuis groep, als Managing Director van zijn Europese divisie
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus