Marketing Report

Tag Resultaten

Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:29:12
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C

21-03-2024 | 08:00:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen

MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux

05-02-2024 | 17:44:00
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)

30-11-2023 | 08:22:00
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels

Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek

21-07-2023 | 00:55:00
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com

Belgie lanceert reclamecode detergentensector

01-03-2023 | 18:35:33
De detergentensector in België beschikt voortaan over een eigen code voor reclame en marketingcommunicatie. Opzet van de sector is op vrijwillige basis een kader te scheppen voor beweringen (claims) betreffende detergenten en onderhoudsproducten

Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen

19-02-2023 | 23:30:00
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België

Paramount Global belegt Belgische reclameverkoop bij Transfer en Ads&Data

14-01-2023 | 01:16:56
De reclameregies Ads & Data en Transfer werken voortaan in België ook voor de zenders van Paramount Global. Beide regies voorzien sinds 1 januari 2023 de advertentieruimte voor verschillende thematische zenders van de groep

Netflix start op 3 november 2022 met reclameversie (maar niet in België)

15-10-2022 | 15:35:00
Op 3 november start de streamingprovider in Australië, Brazilië, Canada, Zuid-Korea, Frankrijk, Duitsland, Japan, Italië, Mexico, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en de Verenigde Staten met de reclameversie. De reclameversie voor de grotere landen in Europa en Noord- en Zuid-Amerika was al eerder bekend geworden

Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen

12-10-2022 | 16:44:00
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson

DPG Media Advertising en IP Belgium met gezamenlijk salesteam

11-09-2022 | 13:20:00
DPG Media Advertising en IP Belgium komen met één gezamenlijk salesteam. IP Belgium is de salesorganisatie van RTL Belgium waar DPG Media sinds 31 maart 2022 voor 50 procent eigenaar van is (Rossel heeft de overige 50 procent in handen)

ING Nederland en ING België kiezen TWBA\Neboko en TBWA\Brussel als creatieve partners

09-09-2022 | 23:34:00
ING België en ING Nederland hebben TBWA\Neboko in Nederland en TBWA\Brussel verkozen als creatieve partners voor alle externe campagnes in beide landen. ING werkte de afgelopen 12 jaar samen met Wunderman Thompson

[Interview] Sandrine Sepul: misleiding, fatsoen en goede smaak belangrijkste thema's

31-08-2022 | 12:23:00
Sandrine Sepul is directeur van Communicatie Centrum waar JEP onder valt, het zelfregulerend orgaan van de reclamesector. We spreken haar over ontwikkelingen en trends bij JEP

Shekel supplies smart refrigerators to Belgian retailer Colruyt

08-08-2022 | 15:33:24
Shekel, along with U.S. based Parlevel Systems, supplied dozens of smart refrigerators to the Colruyt retail group operating in Belgium, Luxembourg and France. The transaction is estimated at 1M NIS.

[Column] Micha Appermans (RCA): Blijft de stenen winkel nog overeind?

27-07-2022 | 21:55:00
In een periode dat de leegstand in winkelstraten groeit openen pure onlinespelers fysieke winkels in diezelfde straten. Hoe zal de fysieke winkel de komende jaren evolueren?

Subscribe to our newsletter