Marketing Report

Tag Resultaten

Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux

14-03-2024 | 10:30:00
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid

IBM commits $45 million towards resilient cities

07-03-2024 | 09:03:00
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.

IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry

28-09-2023 | 09:29:00
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry

Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger

05-06-2023 | 14:10:00
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger uitgebracht, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen

Belgie lanceert reclamecode detergentensector

01-03-2023 | 18:35:33
De detergentensector in België beschikt voortaan over een eigen code voor reclame en marketingcommunicatie. Opzet van de sector is op vrijwillige basis een kader te scheppen voor beweringen (claims) betreffende detergenten en onderhoudsproducten

Paramount Global belegt Belgische reclameverkoop bij Transfer en Ads&Data

14-01-2023 | 01:16:56
De reclameregies Ads & Data en Transfer werken voortaan in België ook voor de zenders van Paramount Global. Beide regies voorzien sinds 1 januari 2023 de advertentieruimte voor verschillende thematische zenders van de groep

Netflix start op 3 november 2022 met reclameversie (maar niet in België)

15-10-2022 | 15:35:00
Op 3 november start de streamingprovider in Australië, Brazilië, Canada, Zuid-Korea, Frankrijk, Duitsland, Japan, Italië, Mexico, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en de Verenigde Staten met de reclameversie. De reclameversie voor de grotere landen in Europa en Noord- en Zuid-Amerika was al eerder bekend geworden

Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen

12-10-2022 | 16:44:00
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson

This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden

13-09-2022 | 15:33:43
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen

DPG Media Advertising en IP Belgium met gezamenlijk salesteam

11-09-2022 | 13:20:00
DPG Media Advertising en IP Belgium komen met één gezamenlijk salesteam. IP Belgium is de salesorganisatie van RTL Belgium waar DPG Media sinds 31 maart 2022 voor 50 procent eigenaar van is (Rossel heeft de overige 50 procent in handen)

ING Nederland en ING België kiezen TWBA\Neboko en TBWA\Brussel als creatieve partners

09-09-2022 | 23:34:00
ING België en ING Nederland hebben TBWA\Neboko in Nederland en TBWA\Brussel verkozen als creatieve partners voor alle externe campagnes in beide landen. ING werkte de afgelopen 12 jaar samen met Wunderman Thompson

VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie

07-09-2022 | 14:22:00
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie

[Interview] Sandrine Sepul: misleiding, fatsoen en goede smaak belangrijkste thema's

31-08-2022 | 12:23:00
Sandrine Sepul is directeur van Communicatie Centrum waar JEP onder valt, het zelfregulerend orgaan van de reclamesector. We spreken haar over ontwikkelingen en trends bij JEP

[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid

22-08-2022 | 12:03:00
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus

Subscribe to our newsletter