Marketing Report

Tag Resultaten

Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung

03-04-2024 | 14:26:00
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden

DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards

22-03-2024 | 11:14:00
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen

29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty

23-02-2024 | 14:41:00
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got

Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen

29-09-2023 | 00:06:34
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense

Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace

28-09-2023 | 14:41:00
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle

Update inzenden voor Cross Media Awards 2023

24-08-2023 | 14:41:00
Heeft u heerlijk genoten van uw vakantie en bent u goed en wel terug? Wij hebben even iets voor helemaal boven aan de to-do-lijst. maandag 4 september (verlengd!) is de laatste dag dat u kunt insturen voor Cross Media Awards 2023!

Wim Jansen wordt CCO DPG Media Advertising België; andere leiding JCDecaux Be-Lux

01-07-2023 | 15:58:00
Vanaf 18 september 2023 neemt Wim Jansen de leiding over van DPG Media Advertising België. Daarmee vertrekt Wim Jansen als CEO JCDecaux Be-Lux en Israël

Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball

22-06-2023 | 14:44:00
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd

[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België

22-06-2023 | 13:26:54
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report

[Cannes Report] Creatieven over hun emoties

22-06-2023 | 12:37:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace

[Marketing Report Cannes] Manuel Ostyn over Joe Public Belgium

21-06-2023 | 12:38:08
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report

[Cannes Report] Creatieven over inspiratiebronnen en Grand Prix winnaars

21-06-2023 | 12:34:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace (beiden onderdeel van Springbok)

Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes

20-06-2023 | 16:01:00
Het Belgische bureau Happiness heeft een Bronzen Lion gewonnen met de campagne Sobercoins voor Stad Balen in de categorie Gezondheid & Welness

[Cannes Report] Creatieven over goede reclame

19-06-2023 | 10:03:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse Dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Vlaamse Duke & Grace trekken de hele week door Cannes

ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren wedstrijd: Frame the future

08-06-2023 | 13:02:00
Buitenreclame-exploitant JCDecaux BeLux, brancheorganisatie ACC en de creatieve talentontwikkelorganisatie YoungDogs organiseren de eerste editie van Frame the Future, waarbij 10 jonge creatieven een week lang Digital Out Of Home (DOOH) netwerk van JCDecaux in België exposure kunnen winnen

Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK

06-06-2023 | 14:18:00
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s

VMLY&R en Lays lanceren Iconic Local Flavours-campagne

29-03-2023 | 10:33:00
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours

Springbok ontwikkelt mobiliteitscampagne voor Ethias

19-02-2023 | 23:08:00
Springbok heeft voor Ethias een mobiliteitscampagne ontwikkeld. Centraal staat de gedachte dat Ethias er voor iedereen is:

VRT, DPG Media en Play Media, RTBF en RTL Belgium roepen op tot steun 12-12 slachtoffers Turkije en Syrie

14-02-2023 | 14:54:00
VRT, DPG Media, Play Media, RTL Belgium, RTBF, NGroup (Nostalgie/NRJ), Fun Radio, LN Radio en LN 24 zetten hun schouders onder de steunactie van Consortium 12-12 voor Syrië en Turkije

Springbok herdefinieert Belgisch agency landschap met overname Gentse Duke & Grace

17-01-2023 | 09:52:56
Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei

Springbok en Ethias lanceren wintercampagne: We zijn er voor je

25-11-2022 | 13:25:31
Brandtech agency Springbok ontwikkelt eerste grote wintercampagne voor verzekeringsmaatschappij Ethias. Dit is de eerste stap voor Ethias om zich te positioneren aan de zijde van iedereen met de slogan: We zijn er voor je

Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen

12-10-2022 | 16:44:00
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson

Best Of Activation Awards 2022: dit is de shortlist

20-09-2022 | 12:08:00
14 adverteerders en 22 CD’s hebben meer dan 120 entries beoordeeld voor de 31e editie van de Best Of Activation Awards (BOA)

[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid

22-08-2022 | 12:03:00
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus

Inschrijving Content Marketing | The Awards 2022 geopend!

11-08-2022 | 12:38:00
Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België

Subscribe to our newsletter