Marketing Report

Tag Resultaten

Mediahuis Groep: Stabiele omzet en resultaat in 2023

06-04-2024 | 19:48:00
Mediahuis Groep heeft in 2023 een omzetgroei gerapporteerd van 1,23 miljard euro (0,6 procent groei) met een operationeel resultaat van 153 miljoen euro

DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards

22-03-2024 | 11:14:00
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen

[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis Nederland): focus op crossmedialiteit

07-03-2024 | 13:11:00
Boaz Shkolnik is Director of Advertising van Mediahuis Nederland. We spreken hem over ontwikkelingen en trends in de markt waaronder de crossmediale focus van Mediahuis Nederland.

VRT en RTBF sluiten zich aan bij Public Media Alliance

29-02-2024 | 18:25:27
De openbare Vlaamse omroep VRT en de Franstalig Belgische omroep RTBF maken voortaan deel uit van de Public Media Alliance (PMA), de grootste internationale vereniging van publieke mediaorganisaties

Joe lanceert digitale zender Joe Gold

28-02-2024 | 16:55:00
Joe heeft de digitale zender Joe Gold gelanceerd die online en via DAB+ te beluisteren is. De zender neemt de plek in v an Joe 60s & 70s

29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty

23-02-2024 | 14:41:00
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got

DPG Media lanceert themazender Q-Allstars online en via DAB+  

16-01-2024 | 15:44:17
DPG Media heeft onder de naam Q-Allstars een themazender gelanceerd waar de beste klassiekers uit de wereld van Qmusic te horen zijn

DAB+-beluistering groeit naar 30 procent

06-11-2023 | 13:19:00
49 procent van het radioluisteren gebeurt in Vlaanderen via digitale weg. Daarbij luistert 30 procent via DAB+ en is daarmee gegroeid met 11 procent ten opzichte van 2021

Nostalgie+ heeft plek NRJ ingenomen op FM in Vlaanderen

30-09-2023 | 16:04:00
Nostalgie+ is in Vlaanderen sinds 29 september 2023 ook via FM te beluisteren en neemt daarmee de plek in van NRJ Vlaanderen die voortaan alleen via DAB+ en internet te horen is

Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen

29-09-2023 | 00:06:34
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense

Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace

28-09-2023 | 14:41:00
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle

Update inzenden voor Cross Media Awards 2023

24-08-2023 | 14:41:00
Heeft u heerlijk genoten van uw vakantie en bent u goed en wel terug? Wij hebben even iets voor helemaal boven aan de to-do-lijst. maandag 4 september (verlengd!) is de laatste dag dat u kunt insturen voor Cross Media Awards 2023!

Nostalgie wijzigt naam Vlaamse versie in Play Nostalgie

23-08-2023 | 19:57:00
De Vlaamse versie van de radiozender Nostalgie wijzigt per maandag 28 augustus 2023 zijn naam in Play Nostalgie. De radiozender startte in maart 2008 onder de hoede van de voorlopers van Mediahuis (Corelio en Concentra)

Liberty Global probeert opnieuw Telenet volledig in handen te krijgen

21-07-2023 | 01:18:00
Liberty Global zal vanaf 24 augustus 2023 tot 13 september 2023 opnieuw proberen alle aandelen van Telenet in handen te krijgen

Wim Jansen wordt CCO DPG Media Advertising België; andere leiding JCDecaux Be-Lux

01-07-2023 | 15:58:00
Vanaf 18 september 2023 neemt Wim Jansen de leiding over van DPG Media Advertising België. Daarmee vertrekt Wim Jansen als CEO JCDecaux Be-Lux en Israël

VAR gaat reclame Nostalgie Vlaanderen, NRJ Vlaanderen en Nostalgie+ Vlaanderen verkopen

01-07-2023 | 14:59:00
VAR, de reclameregie van de publieke omroep VRT zal per 1 janari 2024 de reclame gaan verkopen van de radiozenders Nostalgie Vlaanderen, NRJ Vlaanderen en Nostalgie+ Vlaanderen

Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball

22-06-2023 | 14:44:00
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd

[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België

22-06-2023 | 13:26:54
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report

[Cannes Report] Creatieven over hun emoties

22-06-2023 | 12:37:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace

[Marketing Report Cannes] Manuel Ostyn over Joe Public Belgium

21-06-2023 | 12:38:08
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report

[Cannes Report] Creatieven over inspiratiebronnen en Grand Prix winnaars

21-06-2023 | 12:34:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace (beiden onderdeel van Springbok)

Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes

20-06-2023 | 16:01:00
Het Belgische bureau Happiness heeft een Bronzen Lion gewonnen met de campagne Sobercoins voor Stad Balen in de categorie Gezondheid & Welness

[Marketing Report Cannes] Marc Verschoor over Publicis Groupe

20-06-2023 | 15:32:00
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marktingcommunicatie.

RTL Belgium presenteert zomer en najaar 2023: on est là, et bien là !

19-06-2023 | 16:42:00
Op 14 juni 2023 presenteerde RTL Belgium zijn zomer- en najaarsprogramma's 2023 tijdens het RTL Island event. RTL Belgium is sinds 31 maart 2023 voor 50 procent in handen van DPG Media en voor 50 procent in handen van Groupe Rossel,

[Cannes Report] Creatieven over goede reclame

19-06-2023 | 10:03:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse Dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Vlaamse Duke & Grace trekken de hele week door Cannes

VMLY&R en Lays lanceren Iconic Local Flavours-campagne

29-03-2023 | 10:33:00
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours

[Interview] Lauren van der Heijden (DPG Media): Schaal is belangrijk in snel veranderende mediawereld

28-03-2023 | 22:52:00
Lauren van der Heijden is Chief Commercial Officer voor DPG Media in België en Nederland. We kijken met hem terug op 2022, vooruit naar 2023 en bespreken trends

RTL Belgium wijzigt vormgeving RTL TVI, RTL Club, RTL Plug, RTL Play en Bel RTL

28-03-2023 | 15:17:00
RTL Belgium heeft de vormgeving van al het aanbod met het merk RTL gewijzigd. Daarbij is een uniform logobeleid ingevoerd. De logos wijkt af van de RTL United-vormgeving die RTL Group bij zijn deelnemingen aan het uitrollen is

Subscribe to our newsletter