Marketing Report
Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes news

Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes

Het Belgische bureau Happiness heeft een Bronzen Lion gewonnen met de campagne Sobercoins voor Stad Balen in de categorie Gezondheid & Welness.

Happiness is ook genomineerd in de categorie Brand Experience & Activation met Placeb'eau voor het merk Spa.



De Belgische inzendingen van Mortierbrigade is ondertussen genomineerd voor vier categorieën: tv/cinema, online, travel/leisure en social behaviour.

  • Mortierbrigade // It's handy to have a dick // Equal Pay Day // CZAR Brussels (Non-for-profit / Charity / Government) (tv/cinema)
  • Mortierbrigade // It's handy to have a dick // Equal Pay Day // CZAR Brussels (Non-for-profit / Charity / Government) (online)
  • Mortierbrigade // Respect // STIB-MIVB (Travel / Leisure)
  • Mortierbrigade // Respect // STIB-MIVB (Social Behaviour)

www.happiness-brussels.com

www.mortierbrigade.com

Subscribe to our newsletter