Marketing Report
[Interview] Marilyn Debisschop (Telenet): Reinventing consistency interview

[Interview] Marilyn Debisschop (Telenet): Reinventing consistency

Marketing Report maakt een serie podcasts in Antwerpen. Peter Wybenga en sidekick Manuel Ostyn, Creative Director bij Joe Public Belgium, spreken Marilyn Debisschop, Head of Brand, Campaigning, Internal Communication & CSR bij Telenet, het grootste telecombedrijf in Vlaanderen.

Marilyn Debisschop: "Voor alle grote bedrijven zijn de afgelopen jaren heavy geweest - ook op gebied van marketing. We geraken van de ene crisis in de andere. Mensen zijn dat nu vergeten maar in de periode vóór covid hadden we de klimaatmarsen, dat is iets dat nu volledig weg is. Als merk denk je dan: sustainability moet ons hoogste goed zijn, hoe gaan we daarmee om? En bam; je komt in een gezondheidscrisis terecht. Alles werd plots collectief - we gingen elkaar helpen, we gingen voor elkaar applaudisseren - er was een common gevoel waar je als brand op kon inhaken. Met de economische crisis is het weer ieder voor zich...

Luister deze podcast hier:

www2.telenet.be

Deze serie podcasts is powered by Joe Public

www.joepublic.be

Subscribe to our newsletter