Marketing Report
[Interview] Nele Baeyens (Roularta): Mediamerken kruipen onder de huid bij mensen interview

[Interview] Nele Baeyens (Roularta): Mediamerken kruipen onder de huid bij mensen

Marketing Report maakt een serie podcasts in Antwerpen. Peter Wybenga en sidekick Manuel Ostyn, Creative Director bij Joe Public Belgium, spreken met Nele Baeyens, marketing-directeur magazines & digital brand innovation bij Roularta Media Group.

Nele Baeyens: “Wij maken content die nauw onder het hart van de mensen zit. De twee totaal verschillende werelden maken mijn job juist zo afwisselend. Op het ene moment praat ik met CEO’s en het andere moment maken we een podcast over happy endings voor Flair. Mijn Magazines is een abonnement met een app, een plek waar we met al onze merken samen de consument op een makkelijke manier toegang geven tot alle content die we hebben. Je hebt eigenlijk een print-abonnement in je brievenbus als je dat wenst, toegang tot bijna 30 andere titels van onze mediagroep. We hebben heel veel uiteenlopende titels en met één abonnement voorzie je eigenlijk je hele familie van content.”

Luister deze podcast hier:

Deze serie podcasts is powered by Joe Public

www.joepublic.be

www.mijnmagazines.be

www.roularta.be


Luister ook:

[Interview] Marilyn Debisschop (Telenet): Reinventing consistency

 

 

Subscribe to our newsletter