Marketing Report
[Interview] Valérie Bracke (Cera): Met 400.000 vennoten zorgen we voor maatschappelijk dividend, het businessmodel van de toekomst

[Interview] Valérie Bracke (Cera): Met 400.000 vennoten zorgen we voor maatschappelijk dividend, het businessmodel van de toekomst

Marketing Report maakt een serie podcasts in Antwerpen. Peter Wybenga en sidekick Pieter Staes, Creative Director bij Joe Public Belgium, spreken met Valérie Bracke, Head of Marketing and Strategy bij Cera, onderdeel van KBC Bank.

Valérie Bracke: “Cera is een financiële coöperatie met 400.000 vennoten die zorgen voor de verankering van KBC in Vlaanderen. Je kunt vennoot worden door aandelen te kopen en krijgt daar dividend voor. Er zijn ook andere voordelen, want met de kracht van velen kun je nog weleens korting bedingen overal. Met dit geheel zorgen we voor een maatschappelijk dividend, in mijn ogen het businessmodel van de toekomst.”

Luister deze podcast hier:

Deze serie podcasts is powered by Joe Public

www.joepublic.be


Luister ook:

[Interview] Marilyn Debisschop (Telenet): Reinventing consistency

[Interview] Nele Baeyens (Roularta): Mediamerken kruipen onder de huid bij mensen

Subscribe to our newsletter