Marketing Report
Springbok benoemt Joris Joosten, Kaat De Brandt en Murielle Segers news

Springbok benoemt Joris Joosten, Kaat De Brandt en Murielle Segers

Springbok, het brandtech agency heeft Joris Joosten, Kaat De Brandt en Murielle Segers aan zich weten te binden. Joris Joosten is benoemd tot strategy director, Kaat De Brandt tot brand strategist en Murielle Segers tot client services director.

Springbok werkt op het snijvlak van purpose, data en creativiteit. Kaat De Brandt, Brand Strategist  (DDB, De Standaard): “De visie van Springbok is futureproof. We handelen vanuit de merkwaarden, zodat alles wat we doen waarde toevoegt en zinvol is. Dit is een toekomstgerichte manier van denken over marketing en merken. Daarom is Springbok op dit moment het agency waar ik wil werken.”

Ook de net benoemde Strategy Director Joris Joosten (Hotel Hungaria, Boondoggle, FamousGrey, AIR, Happiness Brussels) gelooft in deze aanpak. Hij heeft zelf ervaring met koppelen van verschillende disciplines. Zijn brede ervaring bij de televisie, als researcher, als journalist en in de reclame maken hem een kritische strateeg.

Joris Joosten: “Ik ben het beu om alleen maar aandacht te vragen. Ik wil aantrekking en gedragsverandering creëren, échte effectieve oplossingen bieden voor problemen. Bij Springbok draait alles om purpose: hoe kunnen we vanuit de positionering en visie van een merk een betere wereld maken? Die denkwijze spreekt mij aan.”

Jeroen Huys, Managing Director van Springbok: “We merken echt dat ons verhaal aanslaat. Ik ben blij dat strategische toppers zoals Kaat De Brandt en Joris Joosten voor ons kiezen om het verhaal nog verder uit te bouwen. We zijn eerder dit jaar het lead agency geworden van Ethias en hebben ook Murielle Segers aangetrokken om deze account te managen. Mooie klanten trekken straffe mensen aan en andersom. Het versterkt elkaar, met groei als gevolg.”

www.springbokagency.com

Subscribe to our newsletter