Marketing Report
Springbok ontwikkelt mobiliteitscampagne voor Ethias

Springbok ontwikkelt mobiliteitscampagne voor Ethias

Springbok heeft voor Ethias een mobiliteitscampagne ontwikkeld. Centraal staat de gedachte dat Ethias er voor iedereen is: voor mensen die al elektrisch rijden, voor mensen die nog rijden met een benzinewagen, voor mensen met een nieuw auto, of voor zij die kiezen voor een occasie, of toch voor de bakfiets.

Karolien Schoefs, Head of Traffic & Performance bij Ethias: “Ethias is er voor iedereen. Hoe je je ook verplaatst, welke gewoontes je ook hebt, we zijn er voor je. Niet toevallig is dat onze baseline."

Alexander Cha'Ban, Creative Director bij Springbok: "Iedereen heeft zijn eigen gewoontes in het verkeer. Dat vinden wij net interessant. Of je nu bij de minste regendruppel meteen naar je auto vlucht, of je met een heel vuile auto rondrijdt, dat vinden wij niet erg. Wij oordelen niet, we spelen die kleine menselijke trekjes net uit in onze creatie als conversation-starters."

Ethias wil met de campagne aangeven dat het beschikbaarbaar is voor iederen. Zo is er de Young Drivers verzekering voor wie net zijn of haar rijbewijs heeft. Reken je toch nog meestal op taxi mama en papa? Ook voor hen heeft Ethias een passende verzekering. En via TikTok helpt Ethias jongeren met infromatie rond goed verzekerd zijn in het verkeer.

De campagne loopt in Vlaanderen via out of home, radio, online radio, social media (Facebook, Instagram, Tiktok) en YouTube.

Credits:

Klant: Ethias | Vincent Pécasse, Karolien Schoefs, Jelle Vanheers, Fleur Bijnens, Véronique De Barsy | Reclamebureau: Springbok | Campagnetitel: Ethias Mobiliteitscampagne 2023 | Creative Director: Alexander Cha’ban, David Snellenberg | Brand Creative Team: Kevin Put, Wannes Vandael | Digital Creative Team: Jonas Vanhamme | Content Creation:  Cato Chalmet, Anneleen Vaes | Copywriting: Laurens DeMuynck, Sophie Colens | Retouches: The Livingroom | DTP: Lies Ghyoot | Design Director: Jeroen Van Norren | Motion Design: Pieter Dombret en Lucas Willems | Strategie: Tomas Sweertvaegher | Performance Strategie: Kirsten Haver Droeze, Alexander Duyvendak | Account Team: Murielle Segers, Cleo Geladé, Jente Smit | Producer: Bram Busschots | Mediabureau: Space

www.springbokagency.com

www.ethias.be

Subscribe to our newsletter