nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Regioreporter Vlaamse Rand rond Brussel
DPG Media is per direct op zoek naar een Regioreporter Vlaamse Rand rond Brussel
Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur HLN regio
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur HLN regio
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance regiojournalist Kempen (HLN)
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance regiojournalist Kempen (HLN)
[Vacatures] DPG Media zoekt een NL/BE - Conversie Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE - Conversie Specialist -Amsterdam/Antwerpen
The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes een boost gegeven met als doel om CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken
Joe Public Belgium ontwikkelt campagne Ethias voor jongeren
Joe Public Belgium heeft een nationale campagne (part of Springbok) ontwikkeld voor Generatie Z aan in twee landstalen, maar vooral ook in hun eigen taal
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior Eindredacteur HLN
DPG Media is per direct op zoek naar een Senior Eindredacteur HLN
[Vacatures] DPG Media zoekt een Junior Eindredacteur HLN
DPG Media is per direct op zoek naar een Junior Eindredacteur HLN
[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior E-mail marketeer - NL/BE
DPG Media is per direct op zoek naar een Senior E-mail marketeer NL/BE -Amsterdam/Antwerpen
Mediahuis Groep: Stabiele omzet en resultaat in 2023
Mediahuis Groep heeft in 2023 een omzetgroei gerapporteerd van 1,23 miljard euro (0,6 procent groei) met een operationeel resultaat van 153 miljoen euro
Esther Bax en Eef Baggermans lanceren creatief management The Director’s Cut
Het traditionele reclamelandschap ondergaat langzaam maar zeker een verschuiving. Steeds vaker nemen reclamebureaus en adverteerders het heft in eigen handen door commercials zelf te produceren
DPG Media Jaarverslag 2023: licht lagere omzet en lichte daling resultaat door lagere Nederlandse resultaten
DPG Media heeft in 2023 een omzet gerealiseerd van 1,79 miljard euro, een lichte daling van 2 procent ten opzichte van vorig jaar
Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden
HGTV op 27 maart gelanceerd bij Telenet
De van oorsprong Amerikaanse interieur- en lifestylezender HGTV is op 27 maart 2024 gestart met een Vlaamse versie. De zender is te zien via het basisaanbod van Telenet voor de circa 2 miljoen kabelabonnees. HGTV is vooralsnog niet via Proximus te zien
[Interview] Eddy Duquenne (Kinepolis Group) over succesvol 2023 en de honger naar beleving
Kinepolis Groep behaalde in 2023 een behoorlijke omzet- en winstgroei. We spreken hierover met Eddy Duquenne, CEO van Kinepolis Group
[Vacatures] DPG Media zoekt een Audience Researcher
DPG Media is per direct op zoek naar een Audience Researcher-Vilvoorde
Mortierbrigade maakt tamelijk briljante campagnefilm voor Equal Pay Day van ZIJkant
Mortierbrigade maakt tamelijk briljante campagnefilm voor Equal Pay Day van ZIJkant
DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen
VENGEAN develops global branding for Nippon Express' healthcare division
VENGEAN was responsible for the global logistics provider’s pharmaceutical division’s rebranding and subsequent renaming to Nippon Express Healthcare
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance HLN Stadsreporter Mechelen - Klein Brabant
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance HLN Stadsreporter Mechelen - Klein Brabant-Hybride, Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen
Periscoopfilm lanceert streamingdienst Go Anime
Onder de naam Go Anime heeft Periscoopfilm het streamingplatform gelanceerd dat zich uitsluitend richt op Nederlands ondertitelde anime films en series. De dienst richt zich op Nederland en Vlaanderen
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Account Manager Retail - Antwerp
DPG Media recherche directement un(e) Account Manager Retail - Antwerp
iO ontwikkelt platform voor Doyen Auto voor digitale transformatie
iO heeft een digitaal platform ontwikkeld voor Doyen auto zodat een digitale omgeving ontstaat die hun merkensites zal huisvesten en onderling verbinden
ACC en UBA brengen de directe en verborgen pitch-kosten in beeld
ACC en UBA brengen – in samenwerking met PitchPoint – een whitepaper uit over de directe en de verborgen kosten van pitchen bij bureaus én bij opdrachtgevers
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
Minute Maid launches global campaign to show how the brand ‘sells itself’
Minute Maid Zero Sugar, the category-leading line of zero-sugar juice drinks that has built a loyal and growing fanbase since launching in 2020, stands on its own without promotion or advertising thanks to its great taste and zero sugar.