nieuws
Tag Resultaten
Overname WPG Media door Roularta Media Group
Met deze overname wordt Roularta Media Group eigenaar van drie magazinemerken in het mindfullness-segment in Nederland
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Chargé(e) de Publicité Numérique
DPG Media recherche directement un(e) Chargé(e) de Publicité Numérique
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Analyste de Presse HLN - Région
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Analyste de Presse HLN - Région
Roularta Media Group: omzet daalt met netto en ebit-verliezen
De omzet bij het mediabedrijf Roularta Media Groep is in de eerste helft van 2023 met 6,3 procent gedaald naar 159,4 miljoen euro. Het operationeel ebit- en netto resultaat werd daarbij verlieslatend
Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Rédacteur en Chef - Les Dernières Nouvelles
DPG Media recherche directement un(e) Rédacteur en Chef - Les Dernières Nouvelles
[Offre d'emploi] Mediahuis recherche un(e) Responsable Marketing
Mediahuis recherche directement un(e) Responsable Marketing
Lauren van der Heijden, Stefan Havik en Pim van Boekhold (DPG Media) over Ad Manager
Lauren van der Heijden (Chief Commercial Officer België en Nederland), Stefan Havik (Chief Digital Officer) en Pim van Boekhold (Business Development Manager Ad Data en Ad Manager België en Nederland) organiseerden een perslunch ter gelegenheid van de lancering van Ad Manager
DPG Media komt in oktober met Belgisch self-service advertentieplatform Ad Manager
DPG Media heeft in Nederland advertentieplatform Ad Manager gelanceerd. Dit platform stelt adverteerders in staat om op een snelle en effectieve wijze zelf digitale advertentiecampagnes op te zetten, te beheren en te optimaliseren op het Trusted Web. In oktober 2023 zal dit in België worden geïntroduceerd
Wim Jansen wordt CCO DPG Media Advertising België; andere leiding JCDecaux Be-Lux
Vanaf 18 september 2023 neemt Wim Jansen de leiding over van DPG Media Advertising België. Daarmee vertrekt Wim Jansen als CEO JCDecaux Be-Lux en Israël
[Offre d'emploi] Azerion recherche un (e) Comptable en Chef - Bruxelles
Azerion recherche directment un (e) Comptable en Chef - Bruxelles
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Cadre Développeur PHP- Mechelen
Springbok recherche directement un(e) Cadre Développeur PHP à Malines
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un (e) Editeur de photos HLN.be et Les dernières actualités
DPG Media recherche directement un (e) Editeur de photos HLN.be et Les dernières actualités
[Vacature] ZIGT zoekt een Digital Planner
ZIGT is per direct op zoek naar een Digital Planner
[Offre d'emploi] ZIGT recherche un(e) Digital Planner
ZIGT recherche directement un(e) Digital Planner
Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s
Jury voor de tweede editie van de BORA’s (Best of Reputations Awards)
Na de eerste editie van de Best Of Reputation Awards, zijn de meeste juryleden dit jaar opnieuw present voor de tweede jaargang onder voorzitterschap van Marielle Rogie, Head of Communication & Marketing bij Brussels Airport.
Mediahuis investeert in softwarebedrijf Smooved
Mediahuis investeert in het Belgische Smooved, een PropTech scale-up die met innovatieve softwareoplossingen vastgoedmakelaars helpt hun klanttevredenheid te verhogen en zo meer verkoopmandaten te genereren
Joe Public ontwikkelt campagne Roularta voor mijnmagazines.be
Joe Public ontwikkelde een campagne voor het aanbod van Roularta op mijnmagazines.be
[Vacancies] Azerion has a position for an Account Manager - Brussels
Azerion is directly looking for an Account Manager in Brussels, Belgium
Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België
VRT, DPG Media en Play Media, RTBF en RTL Belgium roepen op tot steun 12-12 slachtoffers Turkije en Syrie
VRT, DPG Media, Play Media, RTL Belgium, RTBF, NGroup (Nostalgie/NRJ), Fun Radio, LN Radio en LN 24 zetten hun schouders onder de steunactie van Consortium 12-12 voor Syrië en Turkije
Knack en Le Vif: Sport/Voetbal- en Sport/Footmagazine verschijnen niet langer op papier
Het Nederlandstalige Sport/Voetbalmagazine - en zijn Franstalige tegenhanger Sport/Footmagazine - verschijnen op 15 februari voor een laatste keer op papier. De verhalen uit de sport die meer achtergrond vragen verhuizen naar Knack en Le Vif
[Vacatures] Fightclub zoekt een Team Lead Social Advertising
Fightclub is per direct op zoek naar een Team Lead Social Advertising - Mechelen, België
Vakverenigingen slaan handen in elkaar om DE&I in marcom-sector te stimuleren
Vanuit hun geloof in creativiteit voor iedereen, hebben de brancheorganisaties ACC (communicatiebranche), BAM (marketing), CreativeBelgium (reclamebureaus), UBA (Brands) en UMA (Mediabureaus) zich verenigd om de betekenis en het belang van Diversity, Equity & Inclusion in de Belgische marcom-sector te promoten
Mediahuis Ventures investeert in Hiring Intelligence Platform HiPeople
Mediahuis Ventures, de venture capital poot van Europese mediagroep Mediahuis, investeert in de Berlijnse startup HiPeople. Samen met investeringspartners Moonfire, Capnamic Ventures en Cherry Ventures wordt 2,7 miljoen dollar geïnjecteerd
DPG Media: Bert Heyrman hoofdredacteur VTM Nieuws
Bert Heyrman is bij DPG Media benoemd tot hoofdredacteur van VTM Nieuws. Daarmee volgt hij Michiel Ameloot die voortaan hoofdredacteur is van het Sporthuis van News City
Netflix start op 3 november 2022 met reclameversie (maar niet in België)
Op 3 november start de streamingprovider in Australië, Brazilië, Canada, Zuid-Korea, Frankrijk, Duitsland, Japan, Italië, Mexico, het Verenigd Koninkrijk, Spanje en de Verenigde Staten met de reclameversie. De reclameversie voor de grotere landen in Europa en Noord- en Zuid-Amerika was al eerder bekend geworden
Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson
CommToZero.be voortrekker met volledig sustainable webdesign
Een coalitie van alle Belgische media en vakverenigingen uit de marcom-sector lanceerde vorige maand de website CommToZero.be, die door Springbok volledig is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign