nieuws
Tag Resultaten
Springbok en WPP Group werken voor Proximus
Springbok en WPP Group werken voor Proximus
Springbok ontwikkelt campagne voor VLAM: Is-Het-Van-Bij-Ons-Check
Het digitaal en creatief bureau Springbok heeft de campagne Is-Het-Van-Bij-Ons-Check ontwikkeld voor VLAM. VLAM is het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing
Duke & Grace en Make Sense voortaan Springbok
De bureaus Duke & Grace en Make Sense heten vanaf heden Springbok. Beide bureaus waren al onderdeel van Springbok en zullen met de naamswijziging volledig integreren onder deze gezamenlijke vlag
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Joe Public en Springbok ontwikkelen #Happ campagne voor Burger King
Joe Public en Springbok hebben onder de noemer #Happ een campagne voor Burger King ontwikkeld voor de My Burger King app.In de campagne wordt duidelijk gemaakt dat de snelste weg voor een zogeheten Whopper de My Burger King app is
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Chef de Projet Digital
Springbok recherche directement un(e) Chef de Projet Digital à Gent Zuid
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Développeur de Campagnes Salesforce
Springbok recherche directement un(e) Développeur de Campagnes Salesforce
Springbok aan de slag voor MyFamily
Na een uitgebreid selectieproces kiest de tweede grootste particuliere uitbetaler van het Groeipakket in Vlaanderen voor Springbok. Het bureau zal de komende jaren de strategische, creatieve en media-aanpak voor MyFamily verzorgen
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Gestionnaire de Compte-Gent Zuid
Springbok recherche directment un(e) Gestionnaire de Compte-Gent Zuid
[Offre d'emploi] Springbok recherche un(e) Webmaster- Bruxelles
Springbok recherche directement un(e) Webmaster- Bruxelles
[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
[Cannes Report] Creatieven over hun emoties
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace
[Cannes Report] Creatieven over inspiratiebronnen en Grand Prix winnaars
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace (beiden onderdeel van Springbok)
[Cannes Report] Creatieven over goede reclame
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse Dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Vlaamse Duke & Grace trekken de hele week door Cannes
Ethias en Springbok met campagneplatform voor jonge Belgen
Verzekeraar Ethias heeft een op twintigers door Springbok ontwikkeld campagneplatform gelanceerd. Met #FailBetter wil Ethias twintigers aanmoedigen om nieuwe stappen te zetten in het leven. Een leven dat bestaat uit vallen en opstaan
Springbok x Dawn ontwikkelt ARTIS-campagne
Onder de noemer ARTIS leeft heeft het creatief bureau Springbok x Dawn x een campagne ontwikkelt om de onderlinge verbondenheid tussen mens, dier, planten, microben en planeten te benadrukken
Duke & Grace/Springbok verwelkomt VLAM
Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio
Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s
Springbok en OFFICEU transformeren kerk tot hoofdkantoor met buurtfunctie
Communicatiebureau Springbok en de architecten van OFFICEU hebben de Sint-Albertus kerk in Mechelen een bijzondere dubbelfunctie gegeven
ZORG onder de employer branding-vleugels van Duke & Grace/Springbok
AZ Sint-Elisabeth (Zottegem) en az Glorieux (Ronse) werken nauw samen in het samenwerkingsverband ZORG. Om deze boeiende collaboratie tastbaarder te maken, klopte de organisatie vorig jaar aan bij Duke & Grace/Springbok.
Springbok gaat samenwerking aan met Adobe en Yoeri Conickx
Springbok zet verder in op Adobe en is nu officieel Adobe Solution Partner. De brandtech agency werkt al jaren met Adobe en heeft Yoeri Conickx als Technology Director aangetrokken om het team te versterken
[Interview] Kim Verhaeghen: Springbok wil duurzaamheid en verantwoordelijkheid in controversieel digital advertising landschap
Niet iedereen kent Springbok. Superbekend in België en sinds de overname van Adeptiv (2020) en Dawn (2022), bouwt het brandtech agency aan zijn Nederlandse ambities. We spreken CEO Kim Verhaeghen over zijn zijn ambities en plannen
Tomas Sweertvaegher enige Belgische jurylid bij WARC Awards
Tomas Sweertvaegher, Strategisch Directeur bij Springbok, vertegenwoordigt als enige Belgische jurylid de Belgische creatieve sector bij de prestigieuze WARC Effectiveness Awards in de categorieën Instant Impact en Long-term Growth (in totaal zijn er elf categorieën
Springbok ontwikkelt mobiliteitscampagne voor Ethias
Springbok heeft voor Ethias een mobiliteitscampagne ontwikkeld. Centraal staat de gedachte dat Ethias er voor iedereen is:
Mieke De Ketelaere board member Springbok
AI en tech-expert Mieke De Ketelaere is gestart als board member bij Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst.
[Vacatures] Springbok zoekt een Account Manager - Mechelen
We make good brands grow big and big brands grow good. We staan op een kantelpunt in onze samenleving. Mensen willen een andere manier van consumeren, werken en leven
[Vacatures] Springbok zoekt een Duurzaamheidsexpert - Gent Zuid
De focus op duurzaamheid in al zijn aspecten groeit gelukkig. Ons team verwelkomt daarom graag een extra duurzaamheidsexpert
[Vacancies] Springbok has a position for a Campaign Developer - Mechelen
We make good brands grow big and big brands grow good. Things are about to change on our planet. Radically. With a different way of consuming, working and living, brands can make a difference.
Springbok herdefinieert Belgisch agency landschap met overname Gentse Duke & Grace
Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei
Springbok en Ethias lanceren wintercampagne: We zijn er voor je
Brandtech agency Springbok ontwikkelt eerste grote wintercampagne voor verzekeringsmaatschappij Ethias. Dit is de eerste stap voor Ethias om zich te positioneren aan de zijde van iedereen met de slogan: We zijn er voor je