nieuws
Tag Resultaten
Joe Public ontwikkelt Keep IT real-campagne voor Patch My PC
De campagne is gericht op IT'ers, omdat van hen vaak onrealistische dingen worden verwacht
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
Energize ontwikkelt een internationale campagne voor Figo
In navolging van het succes in Amerika lanceert Figo haar dierenzorgverzekering in Nederland, België en Duitsland. Energize heeft een activerende merkcampagne ontwikkeld om het merk in Europa te lanceren
[Marketing Week] Bob Koigi: Embracing artificial intelligence for brand solutions and growth
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients swiftly and efficiently.
David Saraj treedt toe tot Head of Sales Displayce
Displayce is gespecialiseerd in het inkopen en optimaliseren van DOOH-campagnes en verbonden met meer dan 800.000 digitale schermen in meer dan 50 landen
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd
Dentsu, Publicis among first winners in the Cannes Festival
Cannes Lions kicked-off the 70th edition of the Festival with the first Awards Show of the week. The winners of the Pharma, Health & Wellness, Outdoor, Print & Publishing and Radio & Audio Lions were announced, as well as the Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good.
Cannes Lions awards Grand Prix for Good to Working with Cancer
Five months after its launch in Davos and subsequent global wake-up call at the Super Bowl, Working with Cancer has been recognized by Cannes Lions with the Grand Prix for Good, designed to celebrate the use of creativity to positively impact not only business and brand , but also the world at large.
Marketers struggle to tie creativity to commercial returns, LIONS, WARC report
LIONS, WARC and The Effectiveness Partnership have launched the results of a new global survey into Marketing Challenges – examining what the global marketing industry thinks about the challenges it faces, and what needs to be done about them.
Ethias en Springbok met campagneplatform voor jonge Belgen
Verzekeraar Ethias heeft een op twintigers door Springbok ontwikkeld campagneplatform gelanceerd. Met #FailBetter wil Ethias twintigers aanmoedigen om nieuwe stappen te zetten in het leven. Een leven dat bestaat uit vallen en opstaan
Springbok x Dawn ontwikkelt ARTIS-campagne
Onder de noemer ARTIS leeft heeft het creatief bureau Springbok x Dawn x een campagne ontwikkelt om de onderlinge verbondenheid tussen mens, dier, planten, microben en planeten te benadrukken
Duke & Grace/Springbok verwelkomt VLAM
Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio
België met internationale brandingcampagne Embracing Openess
België heeft zijn internationale brandingcampagne Embracing Openness (openheid omarmen) voorgesteld. De FOD Kanselarij van de Eerste Minister (Alexander De Croo) lanceerde dit initiatief
SPIE Belgium lanceert rekruteringscampagne
SPIE Belgium, dochteronderneming van de SPIE-groep en actief in de multitechnische dienstverlening op het gebied van energie en communicatie heeft een rekruteringscampagne om zijn multidisciplinaire teams in heel België te versterken gelanceerd
Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo
[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketeer HLN
DPG Media is per direct op zoek naar een Marketeer HLN
ZORG onder de employer branding-vleugels van Duke & Grace/Springbok
AZ Sint-Elisabeth (Zottegem) en az Glorieux (Ronse) werken nauw samen in het samenwerkingsverband ZORG. Om deze boeiende collaboratie tastbaarder te maken, klopte de organisatie vorig jaar aan bij Duke & Grace/Springbok.
[Vacatures] Fightclub zoekt een Performance Marketeer
Fightclub is per direct op zoek naar een Performance Marketeer - Mechelen, België
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Advertising Executive
DPG Media is per direct op zoek naar een Digital Advertising Executive - Vilvoorde, Belgium
VMLY&R en Lays lanceren Iconic Local Flavours-campagne
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours
Joe Public ontwikkelt campagne Roularta voor mijnmagazines.be
Joe Public ontwikkelde een campagne voor het aanbod van Roularta op mijnmagazines.be
Wunderman Thompson ontwikkelt rugzak voor bpost-pakjesvervoer: bBAG
Wunderman Thompson heeft de bBAG ontwikkeld voor bpost. Dat is een rugzak die speciaal is ontworpen om het vervoeren van verschillende formaten pakjes makkelijker te maken
Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België
Springbok ontwikkelt mobiliteitscampagne voor Ethias
Springbok heeft voor Ethias een mobiliteitscampagne ontwikkeld. Centraal staat de gedachte dat Ethias er voor iedereen is:
[Vacancies] Springbok has a position for a Campaign Developer - Mechelen
We make good brands grow big and big brands grow good. Things are about to change on our planet. Radically. With a different way of consuming, working and living, brands can make a difference.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketeer e-Commerce - Antwerpen
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een Marketeer op onze e-Commerce afdeling. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.
[Vacatures] Fightclub zoekt een Senior Account / Project Manager
Fightclub is per direct op zoek naar een Senior Account / Project Manager - Mechelen, België
VRT, DPG Media en Play Media, RTBF en RTL Belgium roepen op tot steun 12-12 slachtoffers Turkije en Syrie
VRT, DPG Media, Play Media, RTL Belgium, RTBF, NGroup (Nostalgie/NRJ), Fun Radio, LN Radio en LN 24 zetten hun schouders onder de steunactie van Consortium 12-12 voor Syrië en Turkije