Marketing Report

Tag Resultaten

Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney 

16-04-2024 | 10:29:12
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk

The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes

10-04-2024 | 17:13:00
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes een boost gegeven met als doel om CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken

[Vacatures] DPG Media zoekt een Senior E-mail marketeer - NL/BE

08-04-2024 | 10:25:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Senior E-mail marketeer NL/BE -Amsterdam/Antwerpen 

Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung

03-04-2024 | 14:26:00
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden

Minute Maid launches global campaign to show how the brand ‘sells itself’

13-03-2024 | 14:15:00
Minute Maid Zero Sugar, the category-leading line of zero-sugar juice drinks that has built a loyal and growing fanbase since launching in 2020, stands on its own without promotion or advertising thanks to its great taste and zero sugar.

iO ontwikkelt merkbewustzijn Manna

27-02-2024 | 11:27:00
iO heeft een campagne ontwikkeld om de vernieuwde verpakkingen van sauzenfabrikant Manna onder de aandacht te brengen en het merkbewustzijn te vergroten

WeFilm ontwikkelt verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs

26-02-2024 | 16:47:00
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen

Joe Public Belgium ontwikkelt radiocampagne Foodbag

21-02-2024 | 14:38:00
Joe Public Belgium heeft een radiocampagne ontwikkeld voor Foodbag. Bij de campagne wordt benadrukt dat het een Belgische maaltijdbox is met lokale ingrediënten die aan huis wordt bezorgd

Ethias en Springbok met promocampagne voor mobiliteitsoplossingen: de veiligste promo

09-02-2024 | 22:08:37
Gedurende de hele maand februari zetten verzekeringsmaatschappij Ethias en creative agency Springbok de verschillende mobiliteitsoplossingen voor auto, Electric Vehicle (EV) en fiets in de kijker met De veiligste promo

Het Communicatie Centrum met campagne over zelfregulering van JEP

23-01-2024 | 16:59:00
Het Communicatie Centrum lanceert deze week een ambitieuze campagne met als hoofddoel de Jury voor Ethische Praktijken inzake reclame (JEP) bekender te maken bij het grote publiek

Trustmedia en ACC starten partnership met pleidooi voor adverteren tijdens recessie

12-12-2023 | 16:26:00
Trustmedia en ACC zijn een partnership gestart, met als doel de belangrijke doelgroep van beslissingsnemers in bedrijven en organisaties te sensibiliseren voor de waarde van sterke en waardenvolle communicatie

Joe Public ontwikkelt Keep IT real-campagne voor Patch My PC

02-11-2023 | 08:00:00
De campagne is gericht op IT'ers, omdat van hen vaak onrealistische dingen worden verwacht

Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace

28-09-2023 | 14:41:00
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle

Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz

21-09-2023 | 11:34:48
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn

Energize ontwikkelt een internationale campagne voor Figo

15-08-2023 | 23:15:44
In navolging van het succes in Amerika lanceert Figo haar dierenzorgverzekering in Nederland, België en Duitsland. Energize heeft een activerende merkcampagne ontwikkeld om het merk in Europa te lanceren

[Marketing Week] Bob Koigi: Embracing artificial intelligence for brand solutions and growth

31-07-2023 | 11:32:00
As emerging technologies shape how businesses interact and do businesses, brands are leveraging these new technologies  to drive growth and efficiency and to creating end-to-end solutions for clients swiftly and efficiently.

David Saraj treedt toe tot Head of Sales Displayce

17-07-2023 | 16:45:00
Displayce is gespecialiseerd in het inkopen en optimaliseren van DOOH-campagnes en verbonden met meer dan 800.000 digitale schermen in meer dan 50 landen

Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball

22-06-2023 | 14:44:00
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd

Dentsu, Publicis among first winners in the Cannes Festival

20-06-2023 | 11:09:05
Cannes Lions kicked-off the 70th edition of the Festival with the first Awards Show of the week. The winners of the Pharma, Health & Wellness, Outdoor, Print & Publishing and Radio & Audio Lions were announced, as well as the Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good.

Cannes Lions awards Grand Prix for Good to Working with Cancer

20-06-2023 | 11:06:54
Five months after its launch in Davos and subsequent global wake-up call at the Super Bowl, Working with Cancer has been recognized by Cannes Lions with the Grand Prix for Good, designed to celebrate the use of creativity to positively impact not only business and brand , but also the world at large.

Marketers struggle to tie creativity to commercial returns, LIONS, WARC report

20-06-2023 | 11:05:17
LIONS, WARC and The Effectiveness Partnership have launched the results of a new global survey into Marketing Challenges – examining what the global marketing industry thinks about the challenges it faces, and what needs to be done about them.

Ethias en Springbok met campagneplatform voor jonge Belgen

17-06-2023 | 17:42:00
Verzekeraar Ethias heeft een op twintigers door Springbok ontwikkeld campagneplatform gelanceerd. Met #FailBetter wil Ethias twintigers aanmoedigen om nieuwe stappen te zetten in het leven. Een leven dat bestaat uit vallen en opstaan

Springbok x Dawn ontwikkelt ARTIS-campagne

17-06-2023 | 17:22:00
Onder de noemer ARTIS leeft heeft het creatief bureau Springbok x Dawn x een campagne ontwikkelt om  de onderlinge verbondenheid tussen mens, dier, planten, microben en planeten te benadrukken

Duke & Grace/Springbok verwelkomt VLAM

13-06-2023 | 16:00:30
Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio

België met internationale brandingcampagne Embracing Openess

07-06-2023 | 20:59:00
België heeft zijn internationale brandingcampagne Embracing Openness (openheid omarmen) voorgesteld. De FOD Kanselarij van de Eerste Minister (Alexander De Croo) lanceerde dit initiatief

SPIE Belgium lanceert rekruteringscampagne

07-06-2023 | 20:18:17
SPIE Belgium, dochteronderneming van de SPIE-groep en actief in de multitechnische dienstverlening op het gebied van energie en communicatie heeft een rekruteringscampagne om zijn multidisciplinaire teams in heel België te versterken gelanceerd

Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK

06-06-2023 | 14:18:00
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s

[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo

06-06-2023 | 12:09:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo

[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketeer HLN

06-06-2023 | 11:56:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Marketeer HLN

ZORG onder de employer branding-vleugels van Duke & Grace/Springbok

05-05-2023 | 10:48:00
AZ Sint-Elisabeth (Zottegem) en az Glorieux (Ronse) werken nauw samen in het samenwerkingsverband ZORG. Om deze boeiende collaboratie tastbaarder te maken, klopte de organisatie vorig jaar aan bij Duke & Grace/Springbok.

Subscribe to our newsletter