Marketing Report

Tag Resultaten

[Marketing Report Cannes 2024] Frederik Braem en Kim Temmerman: Brightfish biedt meer bioscoopreclame dan alleen op het scherm

25-06-2024 | 08:03:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie

[Marketing Report Cannes 2024] Loic Maritte en Jari Tuyaerts (MediaMarkt BE) over inzenden voor de Young Lions

25-06-2024 | 07:58:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Eric Kramer (WPP) and Evan Dunn (AKQA) on winning in Cannes

25-06-2024 | 07:54:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Michiel van Riemsdijk (Springbok Group) over bijzondere ontmoetingen in Cannes

25-06-2024 | 07:48:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes 2024] Julian Pinn on SAWA

25-06-2024 | 07:40:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde.

[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company

25-06-2024 | 07:36:00
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications.

[Marketing Report Cannes 2024] Pieter Staes: Joe Public Belgium en Springbok zijn een krachtige combinatie

20-06-2024 | 15:17:18
We spreken Pieter Staes, Executive Creative Director bij Joe Public Belgium, over de recente bundeling van creatief talent binnen de Springbok Groep.

19 juni 2024 | Belgen en Nederlanders ontmoeten elkaar tijdens Cannes Lions

14-06-2024 | 12:32:05
Belgen en Nederlanders uit reclame, marketing en media reizen af naar zonnig Frankrijk voor Cannes Lions en hoe leuk als zij elkaar kunnen ontmoeten?

Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball

22-06-2023 | 14:44:00
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd

[Marketing Report Cannes] Kenny Vermeulen over creativiteit en de reclamewereld in België

22-06-2023 | 13:26:54
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report

[Marketing Report Cannes] Christiaan van Betuw en Peter Vande Graveele (Serviceplan)

22-06-2023 | 13:10:00
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Repor

[Cannes Report] Creatieven over hun emoties

22-06-2023 | 12:37:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace

[Marketing Report Cannes] Manuel Ostyn over Joe Public Belgium

21-06-2023 | 12:38:08
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report

[Cannes Report] Creatieven over inspiratiebronnen en Grand Prix winnaars

21-06-2023 | 12:34:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Belgische Duke & Grace (beiden onderdeel van Springbok)

Belgisch succes voor bureau Happiness met Bronzen Lion in Cannes

20-06-2023 | 16:01:00
Het Belgische bureau Happiness heeft een Bronzen Lion gewonnen met de campagne Sobercoins voor Stad Balen in de categorie Gezondheid & Welness

[Marketing Report Cannes] Marc Verschoor over Publicis Groupe

20-06-2023 | 15:32:00
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marktingcommunicatie.

[Marketing Report Cannes] Interview with Pepe Marais (Joe Public)

20-06-2023 | 14:34:07
Today we welcome in our studio Pepe Marais , founder and owner of Joe Public United, the largest independent advertising agency in Africa.

Dutch creative agency Boomerang wins at Cannes Lions for Heineken campaign

20-06-2023 | 11:11:24
Dutch creative agency Boomerang has won as an additional agency at the Cannes Lions Festival for The Closer for Heineken campaign.

Dentsu, Publicis among first winners in the Cannes Festival

20-06-2023 | 11:09:05
Cannes Lions kicked-off the 70th edition of the Festival with the first Awards Show of the week. The winners of the Pharma, Health & Wellness, Outdoor, Print & Publishing and Radio & Audio Lions were announced, as well as the Lions Health and United Nations Foundation Grand Prix for Good.

Cannes Lions awards Grand Prix for Good to Working with Cancer

20-06-2023 | 11:06:54
Five months after its launch in Davos and subsequent global wake-up call at the Super Bowl, Working with Cancer has been recognized by Cannes Lions with the Grand Prix for Good, designed to celebrate the use of creativity to positively impact not only business and brand , but also the world at large.

Marketers struggle to tie creativity to commercial returns, LIONS, WARC report

20-06-2023 | 11:05:17
LIONS, WARC and The Effectiveness Partnership have launched the results of a new global survey into Marketing Challenges – examining what the global marketing industry thinks about the challenges it faces, and what needs to be done about them.

[Cannes Report] Creatieven over goede reclame

19-06-2023 | 10:03:00
Sharon de Graaf, creative director bij het Nederlandse Dawn en Kenny Vermeulen, creative director bij het Vlaamse Duke & Grace trekken de hele week door Cannes

Subscribe to our newsletter