nieuws
Tag Resultaten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een All-round Marketeer
Mediahuis is per direct op zoek naar een All-round Marketeer
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Journaliste en ligne
DPG Media recherche directement un(e) Journaliste en ligne
[Vacatures] DPG Media zoekt een Online journalist
DPG Media is per direct op zoek naar een online Journalist
[Offre d'emploi] ZIGT recherche un(e) Digital Planner
ZIGT recherche directement un(e) Digital Planner
IPG Mediabrands benoemt Karel Goethals tot CEO België
IPG Mediabrands heeft Karel Goethals tot CEO van IPG Mediabrands België. Karel Goethals maakt sinds 2012 deel uit van het IPG Mediabrands-netwerk, en was sinds oktober 2021 actief in de functie van chief operations officer België
GroupM begint internationaal initiatief tegen fake news en voor diversiteit
GroupM begint wereldwijd een initiatief om mediabudgetten te richten op geloofwaardige uitgevers die verantwoordelijke journalistiek bedrijven. Ook begint GroupM een samenwerking met Warner Bros. Discovery voor meer content op het vlak van diversiteit
fma Digital breidt uit naar België
De Nederlands Belgische media-auditspecialist fma richt een aparte Belgische vestiging op waarin het zijn digitale audits en consultancy onderbrengt. Die werden tot nu toe vanuit Nederland verzorgd
Julius Minnaar verlaat Mediabrands
Julius Minnaar verlaat per 1 maart 2023 Mediabrands. In een statement van Mediabrands EMEA stelt het mediabureau besloten te hebben de markten in de Benelux voortaan afzonderlijk aan te sturen
Telenet kiest voor Wavemaker
Telenet heeft Wavemaker verkozen als mediabureau. Daarmee neemt de telecomoperator afscheid van PHD Media van Omnicom Group, waarmee het bedrijf acht jaar heeft samengewerkt
Springbok benoemt Joris Joosten, Kaat De Brandt en Murielle Segers
Springbok, het brandtech agency heeft Joris Joosten, Kaat De Brandt en Murielle Segers aan zich weten te binden. Joris Joosten is benoemd tot strategy director, Kaat De Brandt tot brand strategist en Murielle Segers tot client services director
[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus
[Vacancies] ZIGT zoekt een DIGITAL PLANNER
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime Digital Planner (m/v) met een bewezen passie voor online media
[Vacancies] ZIGT zoekt een MEDIAPLANNER
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime mediaplanner (m/v)
[Vacancies] ZIGT zoekt een SEARCH SPECIALIST
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime search Specialist (M/V/X) met een bewezen passie voor online media
[Vacancies] ZIGT zoekt een PROGRAMMATIC ADVERTISING SPECIALIST
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime Programmatic Specialist (M/V/X) met een bewezen passie voor online media
[Forum] Wat brengt het jaar 2022 voor contentmarketing?
Met regelmaat vragen we een aantal bepalende spelers in de markt naar hun mening aan de hand van een actuele vraag. De vraag deze keer is: wat gaat het Contentmarketing Jaar 2022 brengen?
[Column] Lotte Ceulemans (ZIGT): Een volgende stap in het Google Analytics verhaal
Overal waar je kijkt online zie je deze dag met rood omlijnd verschijnen: 1 juli 2023. En terecht! Want wie dan nog hoopt om met Universal Analytics websitegegevens te tracken, is eraan voor de moeite
[Forum] Wat brengt het jaar 2022 voor mediabureaus?
In de rubriek [Forum] vragen wij bepalende spelers in media en marketingcommunicatie naar hun mening naar aanleiding van een actuele vraag.