nieuws
Tag Resultaten
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
[Column] Henri Lessing (AGE Media): Opmerkelijke video's met de magie van Love Brands
Met het oog op de aanstaande Nederlandse F1-race een aantal opmerkelijke YouTube-video's van Henri Lessing
[Offre d'emploi] Mediahuis recherche un(e) Journaliste Freelance
Mediahuis recherche directement un(e) Journaliste Freelance
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Journaliste Freelance
DPG Media recherche directement un(e) Journaliste Freelance
[Vacature] ZIGT zoekt een Digital Planner
ZIGT is per direct op zoek naar een Digital Planner
[Vacatures] DPG Media zoekt een Journalist Showbizz
DPG Media is per direct op zoek naar een Journalist Showbizz
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo
VMLY&R en Lays lanceren Iconic Local Flavours-campagne
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours
Joe Public ontwikkelt campagne Roularta voor mijnmagazines.be
Joe Public ontwikkelde een campagne voor het aanbod van Roularta op mijnmagazines.be
Happiness ontwikkelt website De Wereld in het Kleijn voor Albert Heijn in Vlaanderen
Het Belgische reclamebureau Happiness heeft voor Albert Heijn in Vlaanderen een merk- en communuicatiecampagne ontwikkeld met de serie De Wereld in het Kleijn. De merkcampagne moet aangeven waar Albert Heijn voor staat in België
Springbok ontwikkelt mobiliteitscampagne voor Ethias
Springbok heeft voor Ethias een mobiliteitscampagne ontwikkeld. Centraal staat de gedachte dat Ethias er voor iedereen is:
Springbok herdefinieert Belgisch agency landschap met overname Gentse Duke & Grace
Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei
[Vacatures] Fightclub zoekt een Team Lead Social Advertising
Fightclub is per direct op zoek naar een Team Lead Social Advertising - Mechelen, België
Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson
[Vacancies] FamousGrey is looking for a Junior Performance Marketeer
FamousGrey is directly looking for a Junior Performance Marketeer
[Vacancies] Fightclub zoekt een Social Advertising Specialist
Fightclub is per direct op zoek naar een Social Advertising Specialist - Mechelen (Voltijds)
[Vacancies] Springbok is looking for a Social Media Manager (Native Dutch) in Mechelen
We make good brands bigger and big brands better. Things are about to change on our planet. Radically. With a different way of consuming, working and living, brands can make a difference