Tag Resultaten
ACC opent inschrijvingen Best Of Awards
ACC heeft de inschrijving geopend voor de Best Of Activation Awards (33° editie); de Belgian Event Awards (25° editie), een initiatief van Experience en EventNews in samenwerking met ACC; de Best of Content Awards (7° editie) van Custo, een Expert Center van ACC en de derde editie van de Best Of Reputation Awards van ACC in samenwerking met C2
The Others vernieuwt identiteit en beeldtaal CitySafes
Creatief bureau The Others heeft de identiteit van CitySafes een boost gegeven met als doel om CitySafes een herkenbaarder, sterk internationaal merk te maken
Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden
VENGEAN develops global branding for Nippon Express' healthcare division
VENGEAN was responsible for the global logistics provider’s pharmaceutical division’s rebranding and subsequent renaming to Nippon Express Healthcare
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance HLN Stadsreporter Mechelen - Klein Brabant
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance HLN Stadsreporter Mechelen - Klein Brabant-Hybride, Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning
iO ontwikkelt platform voor Doyen Auto voor digitale transformatie
iO heeft een digitaal platform ontwikkeld voor Doyen auto zodat een digitale omgeving ontstaat die hun merkensites zal huisvesten en onderling verbinden
Plan International en Springbok genereren dromen voor meer meisjesrechten
Zelfs anno 2024 is Internationale Vrouwendag een absolute noodzaak. Op veel plaatsen in de wereld hebben meisjes nog niet het recht om vrij te dromen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Sales Expert
DPG Media is per direct op zoek naar een Digital Sales Expert-Vilvoorde
[Interview] Sammy Colson (Springbok Group): Wij zijn futureproof
Sammy Colson is CEO van Springbok Group. We spreken hem over Springbok, waar digitale en creatieve inzichten samenkomen voor effectieve campagnes en een duurzame bedrijfsvoering.
[Budi & Thijs] Reclame is een grote placebo-pil
Als jij een mooi glas rode wijn drinkt, ga jij dan wel eens in een hersenscanner liggen? Alles voor de wetenschap, Thijs.
Cheil Benelux ontwikkelt immersive experience R+T beurs voor Coulisse
Na een korte oriëntatiefase heeft Coulisse besloten om samen te werken met Cheil Benelux. Als eerste stap in deze samenwerking heeft Cheil een immersive experience ontwikkeld voor de R+T beurs in Stuttgart.
[Column] Cees Faes: Psssst marketeer; lees dit even
We begrijpen jou. Echt, we weten hoe het werkt, je moet het niet persoonlijk nemen. Ze halen je binnen met het verhaal dat jij de aangewezen marketeer bent om de super-challenging doelstellingen te halen.
[Vacancy] Springbok has a position for a Senior Fullstack Developer
Springbok is directly looking for a: Senior Fullstack Developer-Mechelen
[Vacancy] Springbok has a position for a Senior UX/ Service designer
Springbok is directly looking for Senior UX/ Service designer-Mechelen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Teamlead Digital Operations Audiovisueel
DPG Media is per direct op zoek naar een:Teamlead Digital Operations Audiovisueel-Vilvoorde
[Vacatures] DPG Media zoekt een Planner Integreate
DPG Media is per direct op zoek naar een Planner Integreate
iO ontwikkelt merkbewustzijn Manna
iO heeft een campagne ontwikkeld om de vernieuwde verpakkingen van sauzenfabrikant Manna onder de aandacht te brengen en het merkbewustzijn te vergroten
WeFilm ontwikkelt verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen
Joe Public Belgium ontwikkelt radiocampagne Foodbag
Joe Public Belgium heeft een radiocampagne ontwikkeld voor Foodbag. Bij de campagne wordt benadrukt dat het een Belgische maaltijdbox is met lokale ingrediënten die aan huis wordt bezorgd
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Planner Integrate - Vilvoorde
DPG Media recherche directement un(e) Planner Integrate - Vilvoorde
[Offre d'emploi] Mediahuis recherche un(e) Chargé de Marketing Numérique pour le Recrutement
Mediahuis recherche directement un(e) Chargé de Marketing Numérique pour le Recrutement
[Offre d'emploi] ZIGT recherche un(e) Directeur.trice des Médias
ZIGT recherche directement un(e) Directeur.trice des Médias
[Offre d'emploi] Mediahuis recherche un(e) Journaliste en Ligne
Mediahuis recherche directement un(e) Journaliste en Ligne
[Offre d'emploi] Mediahuis recherche un(e) Journaliste Régional Louvain et ses environs
Mediahuis recherche directement un(e) Journaliste Régional Louvain et ses environs
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Account Manager Integreate - Vilvoorde
DPG Media recherche directement un(e) Account Manager Integreate - Vilvoorde
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Consultant en Commerce Programmatique et Plateforme
DPG Media recherche directement un(e) Consultant en Commerce Programmatique et Plateforme
[Vacatures] DPG Media zoekt een Beeldredacteur Woonmagazines - Antwerpen
DPG Media is per direct op zoek naar een Beeldredacteur Woonmagazines - Antwerpen
[Offre d'emploi] Mediahuis recherche un(e) Responsable des Réseaux Sociaux
Mediahuis recherche directement un(e) Responsable des Réseaux Sociaux