Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux

14-03-2024 | 10:30:00
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid

CommToZero lanceert twee Carbon Calculators

11-12-2023 | 12:47:00
CommToZero, de coalitie van alle partijen in de Belgische communicatiewereld die de koolstofvoetafdruk van hun sector willen verkleinen, komt met twee koolstofcalculatoren die speciaal zijn ontwikkeld voor de Belgische markt

Duke & Grace/Springbok verwelkomt VLAM

13-06-2023 | 16:00:30
Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio

Barbie lanceert eerste pop met het syndroom van Down

25-04-2023 | 21:43:47
Mattel breidt poppenlijn uit met een Barbie met het syndroom van Down. Zo wil het merk nog meer kinderen aanspreken met een pop waarin ze zichzelf herkennen en die hun omgeving weerspiegelt. De Barbiepop met het syndroom van Down is bestemd om alle kinderen te inspireren om meer verhalen te vertellen door middel van spel

Wunderman Thompson ontwikkelt rugzak voor bpost-pakjesvervoer: bBAG

27-02-2023 | 14:06:28
Wunderman Thompson heeft de bBAG ontwikkeld voor bpost. Dat is een rugzak die speciaal is ontworpen om het vervoeren van verschillende formaten pakjes makkelijker te maken

Mieke De Ketelaere board member Springbok

15-02-2023 | 13:40:00
AI en tech-expert Mieke De Ketelaere is gestart als board member bij Springbok, het brandtech agency voor een duurzame toekomst.

[Vacatures] Springbok zoekt een Duurzaamheidsexpert - Gent Zuid

15-02-2023 | 08:05:00
De focus op duurzaamheid in al zijn aspecten groeit gelukkig. Ons team verwelkomt daarom graag een extra duurzaamheidsexpert

Springbok herdefinieert Belgisch agency landschap met overname Gentse Duke & Grace

17-01-2023 | 09:52:56
Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei

CommToZero lanceert Carbon Academy 

26-10-2022 | 12:32:49
Het project CommToZero heeft het Zero Carbon-luik gelanceerd. Daarmee kunnen bedrijven in de media, marketing en communicatiesector hun CO2-voetafdruk in de hele waardeketen  meten. Het proces is verdeeld in 3 fasen: In-house efforts (scope 1&2), Production efforts (scope 3) en Media efforts (scope 3)

CommToZero.be voortrekker met volledig sustainable webdesign

11-10-2022 | 14:16:00
Een coalitie van alle Belgische media en vakverenigingen uit de marcom-sector lanceerde vorige maand de website CommToZero.be, die door Springbok volledig is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign

This Agency herintroduceert Zo simpel is het campagne Denim Solar in Vlaanderen en Zweden

13-09-2022 | 15:33:43
Solarmerk Denim, onderdeel van de solarclarity Group, heeft de campagne Zonnepanelen, zo simpel is het wederom gelanceerd. Dit keer ook in België en Zweden. Centraal daarin staat het gemak waarmee consumenten zonnepanelen kunnen bestellen

CommToZero.be: duurzaamheidsplatform voor marcom-industrie

12-09-2022 | 22:25:00
Het duurzaamheidsplatform CommToZero.be is gelanceerd. Daarop is alle informatie, tools en initiatieven omtrent Zero Greenwashing en Zero Carbon samengebracht

VICE lanceert internationale duurzaamheidscampagne voor de Europese Commissie

07-09-2022 | 14:22:00
VICE Media Group kondigt het branded content platform What The Food aan, gemaakt in samenwerking met GOPA Com. voor de Europese Commissie, als onderdeel van hun Farm to Fork strategie

[Interview] Johan Vandepoel: ACC zet in op talent en duurzaamheid

22-08-2022 | 12:03:00
Johan Vandepoel is op 1 januari 2023 10 jaar de CEO van ACC Belgium, de brancheorganisatie waar alle creatieve bureaus samenkomen: reclamebureaus, branding & design-, content-, digital-, event-, teambuilding- pr & influencer-bureaus

[Interview] Peeter Verlegh (VU): Koketteren met wat je uitdraagt, is niet effectief

28-07-2022 | 07:18:00
Peeter Verlegh, hoogleraar Marketing aan de Vrije Universiteit, is gespecialiseerd in merken, reclame en consumentengedrag. We spreken hem over zijn nu lopende onderzoek naar het verschijnsel dat steeds meer merken maatschappelijke standpunten innemen

Subscribe to our newsletter