Marketing Report

Tag Resultaten

Studie RTL AdAlliance: verschillen west Europa en Verenigde Staten in videogebruik

24-04-2024 | 17:25:54
AVOD en FAST zijn veel populairder in de Verenigde Staten dan in het westen van Europa. Dit blijkt uit het onderzoek The New Life of the Living Room dat RTL AdAlliance voor de derde keer heeft uitgevoerd in 11 (west) Europese landen en de Verenigde Staten

Onderzoek: bedrijven omarmen AI, regels staan in de weg

07-03-2024 | 08:52:00
Storyblok heeft het rapport The State of cms 2024 uitgebracht om te laten zien hoe bedrijven vandaag de dag content beheren en wat hun contentplannen voor de toekomst zijn.

Over half of Dutch and Belgian banking and retail companies are not optimizing local SEO, iO study

23-02-2024 | 14:33:00
According to a recent study by blended agency iO, more than half of the Dutch and Belgian organisations in banking and retail are either not optimising or barely optimising their local SEO

[Onderzoek] Nestlé is wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk

24-08-2023 | 14:26:00
Nestlé is opnieuw wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk, volgens een onderzoek van Brand Finance

[Onderzoek] Technerds: 39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intellignetie als bedreiging

23-02-2023 | 15:36:22
39 procent van de Nederlanders en Vlamingen zien kunstmatige intelligentie (AI) als bedreiging. Dat blijkt uit onderzoek van Technerds.nl onder 278 Nederlandse en Vlaamse respondenten

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data Analyst - Antwerpen

15-02-2023 | 06:54:00
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een data analyst bij het group data & insights team. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.

Marc Fauconnier/ACC adviseert merken en bureaus: Hoera, het is crisis

19-01-2023 | 14:48:00
Marc Fauconnier is voor de Belgische brancheorganisatie ACC in de pen gekropen en analyseert – op basis van onderzoek hoe merken kunnen navigeren in woelige economische wateren

Subscribe to our newsletter