Marketing Report

Tag Resultaten

Studie RTL AdAlliance: verschillen west Europa en Verenigde Staten in videogebruik

24-04-2024 | 17:25:54
AVOD en FAST zijn veel populairder in de Verenigde Staten dan in het westen van Europa. Dit blijkt uit het onderzoek The New Life of the Living Room dat RTL AdAlliance voor de derde keer heeft uitgevoerd in 11 (west) Europese landen en de Verenigde Staten

Over half of Dutch and Belgian banking and retail companies are not optimizing local SEO, iO study

23-02-2024 | 14:33:00
According to a recent study by blended agency iO, more than half of the Dutch and Belgian organisations in banking and retail are either not optimising or barely optimising their local SEO

[Onderzoek] Nestlé is wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk

24-08-2023 | 14:26:00
Nestlé is opnieuw wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk, volgens een onderzoek van Brand Finance

[Vacatures] DPG Media zoekt een Datajournalist

06-06-2023 | 11:39:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Datajournalist

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data Analyst - Antwerpen

15-02-2023 | 06:54:00
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een data analyst bij het group data & insights team. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.

Marc Fauconnier/ACC adviseert merken en bureaus: Hoera, het is crisis

19-01-2023 | 14:48:00
Marc Fauconnier is voor de Belgische brancheorganisatie ACC in de pen gekropen en analyseert – op basis van onderzoek hoe merken kunnen navigeren in woelige economische wateren

Mather Economics vestigt Europees hoofdkantoor in Antwerpen

07-09-2022 | 00:06:03
Mather Economics, een bedrijf dat tools ontwikkelt om het gedrag van klanten te analyseren, opent zijn Europese hoofdkantoor in Antwerpen vanaf 1 oktober 2022. Daarbij verwelkomt Mather Economics Liesbeth Nizet, voormalig Change Director B2C van Mediahuis groep, als Managing Director van zijn Europese divisie

Subscribe to our newsletter