nieuws
Tag Resultaten
[Onderzoek] Nestlé is wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk
Nestlé is opnieuw wereldwijd het meest waardevolle voedingsmerk, volgens een onderzoek van Brand Finance
[Vacatures] DPG Media zoekt een Datajournalist
DPG Media is per direct op zoek naar een Datajournalist
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Data Analyst - Antwerpen
Bij Mediahuis zijn we op zoek naar een data analyst bij het group data & insights team. En we geloven dat jij de juiste persoon bent.
Marc Fauconnier/ACC adviseert merken en bureaus: Hoera, het is crisis
Marc Fauconnier is voor de Belgische brancheorganisatie ACC in de pen gekropen en analyseert – op basis van onderzoek hoe merken kunnen navigeren in woelige economische wateren
Mather Economics vestigt Europees hoofdkantoor in Antwerpen
Mather Economics, een bedrijf dat tools ontwikkelt om het gedrag van klanten te analyseren, opent zijn Europese hoofdkantoor in Antwerpen vanaf 1 oktober 2022. Daarbij verwelkomt Mather Economics Liesbeth Nizet, voormalig Change Director B2C van Mediahuis groep, als Managing Director van zijn Europese divisie