Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Cheil Benelux ontwikkelt augmented reality tramhalte voor Samsung

03-04-2024 | 14:26:00
Het elektronicamerk lanceert een digital out-of-home-campagne in Brussel waarbij de AI-features van de Galaxy S24 de realiteit van de tramhalte beïnvloeden

Wim Jansen wordt CCO DPG Media Advertising België; andere leiding JCDecaux Be-Lux

01-07-2023 | 15:58:00
Vanaf 18 september 2023 neemt Wim Jansen de leiding over van DPG Media Advertising België. Daarmee vertrekt Wim Jansen als CEO JCDecaux Be-Lux en Israël

ACC, JCDecaux en YoungDogs lanceren wedstrijd: Frame the future

08-06-2023 | 13:02:00
Buitenreclame-exploitant JCDecaux BeLux, brancheorganisatie ACC en de creatieve talentontwikkelorganisatie YoungDogs organiseren de eerste editie van Frame the Future, waarbij 10 jonge creatieven een week lang Digital Out Of Home (DOOH) netwerk van JCDecaux in België exposure kunnen winnen

Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK

06-06-2023 | 14:18:00
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s

VMLY&R en Lays lanceren Iconic Local Flavours-campagne

29-03-2023 | 10:33:00
In samenwerking met partners Brussels Ketjep in België en Wijko en Remia in Nederland werden er vier smaken gelanceerd met de overkoepelende naam Lay’s Iconic Local Flavours

Springbok ontwikkelt mobiliteitscampagne voor Ethias

19-02-2023 | 23:08:00
Springbok heeft voor Ethias een mobiliteitscampagne ontwikkeld. Centraal staat de gedachte dat Ethias er voor iedereen is:

Springbok herdefinieert Belgisch agency landschap met overname Gentse Duke & Grace

17-01-2023 | 09:52:56
Het Gentse digitale bureau Duke & Grace wordt onderdeel van Springbok, het brandtech agency voor duurzame groei

Springbok en Ethias lanceren wintercampagne: We zijn er voor je

25-11-2022 | 13:25:31
Brandtech agency Springbok ontwikkelt eerste grote wintercampagne voor verzekeringsmaatschappij Ethias. Dit is de eerste stap voor Ethias om zich te positioneren aan de zijde van iedereen met de slogan: We zijn er voor je

Mediamarkt met internationale campagne in 13 landen

12-10-2022 | 16:44:00
Voor het eerst in het 43-jarige bestaan van de multimediaketen MediaMarkt, rolt het bedrijf in alle dertien vestigingslanden tegelijk een merkcampagne uit. De crossmediale merkcampagne is ontwikkeld door Saatchi & Saatchi internationaal en voor Nederland, België en Luxemburg vertaald door Wunderman Thompson

Subscribe to our newsletter