Marketing Report
Strategische en creatieve versterking voor FamousGrey

Strategische en creatieve versterking voor FamousGrey

FamousGrey is sinds kort een nieuwe Strategic Planner én Creative Juniorteam rijker. Loes Hendryckx maakt de strategische afdeling van FamousGrey weer compleet. Na een opleiding aan de Belgian Advertising School (BAS) deed ze ervaring op in Brussel (DDB, Publicis) en Londen (Draftline). Als Strategic Planner zal ze onder andere Proximus, Volvo, Polestar en De Tijd in haar klantenportefeuille opnemen.

Killian Schellenberg en Hugo Lharminez leerden elkaar kennen tijdens hun studies en zetten daarna samen hun eerste stappen in de reclamewereld tijdens stages bij Romance in Parijs en Mortierbrigade.

FamousGrey

FamousGrey bestaat al 20 jaar en maakt sinds 2016 deel uit van de Grey Group, een van de meest innovatieve en creatieve reclame-netwerken ter wereld. Hun motto is Famously Effective. Niet enkel bouwt het bureau door middel van impactvolle campagnes elke dag aan de merken van haar klanten, maar ook aan hun business. Dit alles gebeurt dankzij 80 werknemers, waaronder specialisten in iedere discipline die de adverteerder vandaag nodig heeft. Verschillende van deze specialisaties groeiden intussen uit tot echte expert hubs, zoals FamousGrey Performance,  FamousGrey Digital, Famous Relations, FamousGrey Productions en Buyerminds Brussels.

FamousGrey maakt campagnes voor nationale en internationale bedrijven zoals Proximus, NMBS, Volvo, Hyundai, Alken-Maes, Campari, IGLO en Visit Brussels.

De kantoren van FamousGrey bevinden zich in een 18e-eeuws klooster in de groene rand rond Brussel.

www.famousgrey.com

Subscribe to our newsletter