Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance stadsjournalist Sint-Truiden
DPG Media is per direct op zoek naar Freelance stadsjournalist Sint-Truiden
19 juni 2024 | Belgen en Nederlanders ontmoeten elkaar tijdens Cannes Lions
Belgen en Nederlanders uit reclame, marketing en media reizen af naar zonnig Frankrijk voor Cannes Lions en hoe leuk als zij elkaar kunnen ontmoeten?
[Vacatures] DPG Media zoekt een BI Developer (Backend Qlik Development)
DPG Media is per direct op zoek naar BI Developer (Backend Qlik Development)
[Vacatures] DPG Media zoekt een Data- en contentanalist
DPG Media is per direct op zoek naar een Data- en contentanalist -Amsterdam / Antwerpen
België duidt VRM, CSA, Medienrat en BIPT aan voor handhaving DSA
België heeft de VRM, CSA, Medienrat en BIPT aanwezen als toezichthouder op de Digital Service Act (DSA) vanaf 25 mei 2024
Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024
Trek de agenda voor de feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november
Presentatie Jury Content Marketing Awards 2024
Marketing Report maakt de jury van de Content Marketing Award 2024 bekend
[Vacatures] Zigt Media zoekt een Digital Campaign Executive (m/v)
Zigt is per direct op zoek naar een Digital Campaign Executive (m/v) -Full Time
Vier voorzitters Content Marketing Awards 2024
De feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op dinsdag 26 november 2024
Springbok lanceert website met sustainable webdesign voor Mourik
Het bouwbedrijf Mourik heeft zijn door Springbok ontwikkelde website gelanceerd. De website is gebouwd volgens de principes van sustainable webdesign
[Vacatures] iO zoekt een Advertising Specialist / SEA-Specialist
iO is per direct op zoek naar Advertising Specialist / SEA Specialist - Vlaams Gewest, Herentals
[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur HLN regio
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur HLN regio
DPG Media organiseert derde editie News City Academy Awards
Jongeren tussen 18 en 26 jaar die graag schrijven, interviewen, filmen of content creëren kunnen hun mediawerk indienen
[Interview] Boaz Shkolnik (Mediahuis Nederland): focus op crossmedialiteit
Boaz Shkolnik is Director of Advertising van Mediahuis Nederland. We spreken hem over ontwikkelingen en trends in de markt waaronder de crossmediale focus van Mediahuis Nederland.
29 Februari | Springbok Masterclass: Making sense of customer loyalty
When times are tough, it becomes harder to gain new customers. But there’s hope. Because growth doesn’t just come from upping the number of customers, it also comes from keeping the ones you’ve got
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
Fightclub ontwikkelt campagne voor Whirlpool MaxiSpace
Ter ere van de lancering van de MaxiSpace vaatwasser opende Whirlpool, in samenwerking met Fightclub, voor één dag restaurant La Vaisselle
Overname WPG Media door Roularta Media Group
Met deze overname wordt Roularta Media Group eigenaar van drie magazinemerken in het mindfullness-segment in Nederland
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Chargé(e) de Publicité Numérique
DPG Media recherche directement un(e) Chargé(e) de Publicité Numérique
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Analyste de Presse HLN - Région
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Analyste de Presse HLN - Région
Update inzenden voor Cross Media Awards 2023
Heeft u heerlijk genoten van uw vakantie en bent u goed en wel terug? Wij hebben even iets voor helemaal boven aan de to-do-lijst. maandag 4 september (verlengd!) is de laatste dag dat u kunt insturen voor Cross Media Awards 2023!
Roularta Media Group: omzet daalt met netto en ebit-verliezen
De omzet bij het mediabedrijf Roularta Media Groep is in de eerste helft van 2023 met 6,3 procent gedaald naar 159,4 miljoen euro. Het operationeel ebit- en netto resultaat werd daarbij verlieslatend
Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com
[Offre d'emploi] DPG Media recherche un(e) Rédacteur en Chef - Les Dernières Nouvelles
DPG Media recherche directement un(e) Rédacteur en Chef - Les Dernières Nouvelles
[Offre d'emploi] Mediahuis recherche un(e) Responsable Marketing
Mediahuis recherche directement un(e) Responsable Marketing
Lauren van der Heijden, Stefan Havik en Pim van Boekhold (DPG Media) over Ad Manager
Lauren van der Heijden (Chief Commercial Officer België en Nederland), Stefan Havik (Chief Digital Officer) en Pim van Boekhold (Business Development Manager Ad Data en Ad Manager België en Nederland) organiseerden een perslunch ter gelegenheid van de lancering van Ad Manager
DPG Media komt in oktober met Belgisch self-service advertentieplatform Ad Manager
DPG Media heeft in Nederland advertentieplatform Ad Manager gelanceerd. Dit platform stelt adverteerders in staat om op een snelle en effectieve wijze zelf digitale advertentiecampagnes op te zetten, te beheren en te optimaliseren op het Trusted Web. In oktober 2023 zal dit in België worden geïntroduceerd
Wim Jansen wordt CCO DPG Media Advertising België; andere leiding JCDecaux Be-Lux
Vanaf 18 september 2023 neemt Wim Jansen de leiding over van DPG Media Advertising België. Daarmee vertrekt Wim Jansen als CEO JCDecaux Be-Lux en Israël
Zilveren Lion voor Wunderman Thompson Benelux voor Mammoth Meatball
Wunderman Thompson Benelux heeft een zilveren Lion gewonnen op het Cannes Lions festival in de categorie pr voor de campagne Mammoth Meatball. De campagne is een statement die het publiek en de vleesindustrie uitdaagt om anders na te denken over hoe voeding wordt geproduceerd en geconsumeerd