Tag Resultaten
[Vacatures] DPG Media zoekt een Digital Marketeer B2B
DPG Media is per direct op zoek naar Digital Marketeer B2B
[Vacancy] Springbok has a position for an Email Specialist
Springbok is directly looking for an Email Specialist -Mechelen
[Interview] Pieter Janssens wij werken met iO aan de resultaten van morgen
Pieter Janssens is oprichter, eigenaar en CEO van iO. We spreken hem over onder meer de groei(ambities) van iO, het zijn van een blended agency en AI
[Vacatures] Zigt Media zoekt een Digital Campaign Executive (m/v)
Zigt is per direct op zoek naar een Digital Campaign Executive (m/v) -Full Time
[Vacatures] DPG Media zoekt een Projectmanager Integreate
DPG Media is per direct op zoek naar een Projectmanager Integreate -Vilvoorde
[Vacatures] DPG Media zoekt een NL/BE Product Manager klantprofielen
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE Product Manager klantprofielen -Amsterdam/Antwerpen
[Vacatures] iO zoekt een Campaign Manager Salesforce Marketing Cloud
iO is per direct op zoek naar Campaign Manager Salesforce Marketing Cloud - Vlaams Gewest, Gent
[Vacatures] iO zoekt een Advertising Specialist / SEA-Specialist
iO is per direct op zoek naar Advertising Specialist / SEA Specialist - Vlaams Gewest, Herentals
[Vacatures] iO zoekt een Salesforce Campaign Manager
iO is per direct op zoek naar Salesforce Campaign Manager - Vlaams Gewest, Gent
Mattel en Heinz komen met roze Barbiecue-saus
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje. De saus krijgt zijn roze kleur door de toevoeging van bietenextract.
[Vacatures] Printdeal.be zoek een Klantenservice Medewerker Full-time · Antwerpen
Printdeal.be is per direct op zoek naar een Klantenservice Medewerker
Kérastase en Serviceplan Make lanceren campagne met actrice Sydney Sweeney
Serviceplan Make Benelux heeft de krachten gebundeld met Kérastase voor de lancering van de productlijn van het haarverzorgingsmerk
[Vacatures] DPG Media zoekt een NL/BE - Conversie Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE - Conversie Specialist -Amsterdam/Antwerpen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Account Manager B2B/B2C
DPG Media is per direct op zoek naar een Account Manager B2B/B2C-Hybride, Antwerpen
Saartje Gerritsen ESG Manager Banijay Benelux
Het bedrijf verankert ESG (Environmental, Social, and Governance) als een van haar strategische prioriteiten en benadrukt hiermee haar toewijding aan duurzaam produceren en maatschappelijke verantwoordelijkheid
IBM commits $45 million towards resilient cities
Aligned with United Nations SDG 11, IBM has announced a new request for proposals from government and non-profit organizations for the IBM Sustainability Accelerator, focused on technology-driven projects to advance city resiliency.
MediaMarkt opent eerste Xpress-winkelformat in de Benelux
Het Xpress-format is een aanvulling op de al bestaande winkelformules en laat de elektronicaspecialist toe om een nieuw klantensegment aan te spreken
AdCellerant introduces new addressable streaming tv product with precise targeting and reach
Built on a core principle of innovation, AdCellerant has announced their newest product offering, Addressable Streaming TV.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Retail Communications Manager (Brussels)
Cheil Benelux is directly looking for a Retail Communications Manager Full time - Brussels
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
IAB Europe unveils guide to improving sustainable business decision-making in the digital ad industry
Mutant ontwikkelt 360-graden campagne Fruitz
Deze campagne belicht de boodschap dat iedereen van diverse achtergronden, seksuele geaardheden en liefdesinteresses de ruimte heeft om zichzelf te zijn
Bol.com kiest voor De Reclamefabriek voor Speelgoedboek
Bol.com heeft na een bureau oriëntatie De Reclamefabriek gekozen als creatief bureau van Het Grote Speelgoedboek. De bureau oriëntatie begon in 2022. De Reclamefabriek zal voor meerdere jaren de creatieve uitwerking mogen maken voor Bol.com
Marketers struggle to tie creativity to commercial returns, LIONS, WARC report
LIONS, WARC and The Effectiveness Partnership have launched the results of a new global survey into Marketing Challenges – examining what the global marketing industry thinks about the challenges it faces, and what needs to be done about them.
ACE Influencer agency Content Icons partners with Unilever
Influencer agency Content Icons is partnering with Lipton Ice Tea and Magnum to collaborate on their summer campaigns
[Vacatures] DPG Media zoekt een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo
DPG Media is per direct op zoek naar een Freelance Digital Creative bij De Morgen en Humo
[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketeer HLN
DPG Media is per direct op zoek naar een Marketeer HLN
Hertog Jan lanceert de Hertog Jan Blikvanger
Hertog Jan heeft de Hertog Jan Blikvanger uitgebracht, een duurzame oplossing om afval te verminderen en recycling te bevorderen
[Vacatures] Fightclub zoekt een Performance Marketeer
Fightclub is per direct op zoek naar een Performance Marketeer - Mechelen, België